da vet vi hva som feiler gutten :(

LadyOnHeels

Elsker forumet
nathaniel har nå hatt høy feber i 4dager og i dag begynte han så smått å kaste opp så sambo kjørte han til legevakten mens jeg ble igjen hjemme med bianca. de måtte vente et par timer i kø selv om de var der da de åpnet!

legene fant ingenting galt og alle prøver var fine og når de kom hjem begynte han å få utslett så da ser det ut som den fjerde barnesykdommen :(( 

nå er han forhåpentligvis på bedringensvei for allmenntilstanden hans har vært super i kveld :) 

og jeg har ikke vært der 100% for han siden jeg har bianca hengende i puppen så det føles ikke bra for mamm hjertet :( heldigvis er pappen verdens beste pappa så han har tatt seg av nathaniel og sovet med han om natten o.l. :)  er tungt å ikke kunne ta seg av han slik som jeg pleide :( 

måtte bare klage litt for det har vært noen slitsomme dager med syke gutten :( 

Å,det er en sånn kjip følelse du beskriver! Det å føle at man ikke strekker til og kan gjøre alt for at barna,som en ønsker å gjøre!så kjedelig at gutten din er syk,men godt å endelig finne ut finne ut hva som er gale og at han er på bedringens vei:)så må du trøste deg med at nathaniel ikke føler det på samme måte som deg,vi mammaer er rare sånn,bekymrer oss for alt!men han er så glad for å ha pappaen sin,og det høres ut som at han har det veldig bra sammen med pappaen:) God bedringsklem:)

Uff, stakkars liten og stakkars deg, vet akkurat hvordan du har det. Det er forferdelig å ikke kunne være der for eldstebarnet på samme måte som man var før, jeg opplevde noe av det samme da andremann kom her. Men heldigvis, som du sier, har vi flotte fedre som klarer det minst like bra som oss.
Pappaen her var også veldig flink i den tiden og har bare blitt flinkere og flinkere siden. :-)
Men jeg vet alt om hva det gjør med mammahjertet. :-(
Ønsker Nathaniel god og rask bedring og håper han er ferdig nå. :-)

takk :) ja nå håper vi at han er ferdig med feberen og dritten! 

han virker heldigvis ikke missfornøyd med meg så er nok bare jeg som føler meg som en dårlig mamma for han, men vet jeg ikke er det da :) 

Så bra at dere fant ut hva som feiler han og at han er på bedringens vei :)

Og ja kjenner meg veldig igjen på det med litt sårt mammahjerte for tiden...men tror vi må tenke litt på at nå er det faktisk slik at babyen har mer behov for oss enn søsknene...men jeg har igjen som deg deg en super pappa,så vet at storebror har det supert :)

Og vi har jo også masse hormoner og er jo trossalt ikke lenge siden vi fikk de små, så kroppen ha mye pågang for tida :)

uff stakkars gutt! god bedring!

Off, det er kjipt når de små er syke altså! Og enda verre når du føler du ikke har gjort nok selv.. Men jeg tviler på at han ser sånn på det ;) 

God bedring, forresten!!

takk :) i dag har han vært i kjempe form så vi tok en liten stripe på stranden, men stakkaren måtte ha langermet på seg grunnet prikkene (snakket med legevakten om han kunne gå ut) så ble nok veldig varmt for han. 

men men ny sol dag i morgen og da er forhåpenltigvis prikkene nesten vekke :)

Back
Topp