Da vet svigersene det :) har dere fortalt nyheten?

Martine Elida

Blir kjent med forumet
Gubben klarte ikke vente til vi var 12 uker med å fortelle det :) så fikk en telefon av en overlykkelig svigermor som var helt i ekstase :)
men velger selv og vente med mine egene foreldre og familie :) 
åssen er det med dere?

her vet min familie det. de fikk vite det i påsken :) Svigers vet det ikke enda, men de får nok vite det før 12 uke de også:)

Jeg sa det til min familie samme dag som jeg testet positivt... :p hans familie vet ikke noe ennå, men tror det blir ila uken, eller neste uke.. Skal på ul imorgen, så om alt ser bra ut så skal vi si det snart =)

Ingen vet noe, og ingen før vite noe før neste fredag - er da 12 uker på vei :)

Både min å hans familie fikk vite det rett før uke 9, men kommende oldeforeldre, annen familie og venner får vente til uke 12:-)

jeg skal prøve å ikke si noe før vi kommer hjem fra ferie i uke 15..
har desverre bittert erfart at å vente til uke 12  ikke er noen magisk grense....

Mannen fortalte det til sine nokså tidlig, under påskudd av at de burde få høre årsaken til hvorfor vi nå har bestemt oss for å bygge ut....  Mine foreldre fikk vite det i påska. Da jeg ikke skulle ha noe som helst av alkohol, spurte min far meg i løpet av dag 2 på hytta. Mannens bror og hans kone vet det også, i tillegg til en del av mine nærmeste venninner. Tror kanskje at jeg kommer til å si det til en del flere etter UL på mandag, om alt er som det skal være der.  

Våre foreldre og søsken vet det, og de nærmeste vennene. Jeg synes det er bedre at de vet det uansett om det skulle gå galt eller ei.. Da er det hvertfall ingen av de nærmeste som plumper ut med "javel.. når kommer nr 2 da???"

Så kjekt!

Kan tenke meg de ble fornøyde ja :)

Her vet foreldrene våre det, resten av familien må vente til uke 12.

Meeen, min beste venninne vet det også, og mine 2 sjefer :p

Oooog så vet også en annen venninne det, hun var jo såklart på jobb på apoteket hvor jeg måtte hente sprøytene i dag -den var ikke helt planlagt kan du si c",)

jeg la det ut på facebook 1.april.. merklig nok var det svært få som trodde på meg... hmmm... så måtte si det igjen dagen etter :)

Noen venninder visste det allerede da... :)
Svigermor vet det ikke enda, og får trolig ikke vite noe før hun har skværet opp med sambo... Men dama er så skrudd i topplokket at det er helt greit for meg at hun ikke vet noe før fødsel.. hehe

venter enda, er faktisk ikke så vanskelig å holde det hemmelig denne gangen.

Når man skal annonsert sin graviditet for tredje gangen på et år er det liksom ikke like mye stas...men håper på å gi dem gode nyheter om et par uker 

Her vet svigermor, min mor og mine to søstre. Resten får vente en liten stund til. Men mulig hemmeligheten spekker etter at jeg har vert på UL på torsdag.

Back
Topp