da vet flere det

Kizy

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Hadde ingen planer om å fortelle folk så tidlig. Men i dag så var jeg med ungen på lekeplassen, der var det også to andre nabo damer. En av dem spørr meg "når kommer den?" i mens hun peker på magen min. Mitt svar var "hæ, hum, hva?", Og hu svarer "det er vel en liten en inni der?". Jeg viste ikke hva jeg skulle si, hadde ingen planer om at folk skal få vite det, spesielt ikke før jeg passerer uke 8, siden jeg har mistet da før. Men jeg klarer jo ikke å lyve heller. Så det ble til at jeg svarte "ikke akkurat det spørsmålet man vil ha når man er 7 uker på vei".

Så nå vet de 2 nabo damene det. Lurer på hvor mange kommer til å skjønne det før jeg egentlig vil si det.

Måtte bare få dette ut, for jeg ble litt forfjamset.
 
Oida så det vises allerede??

Jeg er ganske oppblåst, og livmora er kommet over skambeinet allerede (bekreftet av gyn igår) og hun ene sykepleieren på jobb stirrer på magen min hele tidem. Jeg er sikker på hun mistenker noe :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Kjedelig ja, når man blir "avslørt" så tidlig.. Jeg prøver bare å la vær å vise meg offentlig.. ;) men synes det var kult svart av deg! Hehe, måtte le litt, så for meg ansiktet på nabodamene :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Haha, sykt bra svart av deg! :)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Folk er så irriterende og skremmende direkte iblant!!

Kul respons, ser for meg ansiktuttrykkene dems :laughing002
 
Bra svart :-D Men har du fått mage allerede?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Det overrasker meg hvor direkte folk er :p Bra svart da :D
 
Genialt svart:)
 
Oida så det vises allerede??

Jeg er ganske oppblåst, og livmora er kommet over skambeinet allerede (bekreftet av gyn igår) og hun ene sykepleieren på jobb stirrer på magen min hele tidem. Jeg er sikker på hun mistenker noe :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Jeg syns ikke det vises. Hun sa at hun har en intuisjon når det gjelder sånne ting.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Greit nok å ha den intuisjonen men man skal da ikke buse ut med sånn. :p Bra svart for øvrig ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da jeg var tre uker på vei (og enda ikke visste at jeg var gravid men håpet jo), var jeg på en fest der jeg kun drakk brus. Typen til ei jente jeg kjenner var veldig irriterende og begynte å kryssforhøre meg om hvorfor jeg drakk brus. Er du gravid eller? spurte han til slutt. Kanskje det, så jeg. Ingen av menneskene på festen er mennesker jeg treffer igjen, så var ingen big deal. Men folk kan jammen være frekke noen ganger :P

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Back
Topp