Da vet barna det :-D

LykkeIMagen

Betatt av forumet
I kveld før barna la seg fortalte vi at de skulle bli storesøster og storebror. Jeg har ei jente på 4år og samboer har en gutt på 5,5år. De ble kjempe glad! Men vesla mi trodde ikke helt på det med en gang. Tok meg på magen å sa "neeei, du tuller". Hehe :D
Så i morgen trer vi på barna "Storesøster" og "Storebror" gensrene de har fått og tar turen til svigers og mine foreldre (som kommer hjem fra USA imorgen:P) og forteller det til de. Gleder meg:) Jeg er 12 fullgåtte på mandag.
Tenkte egentlig å vente litt lengre, men siden det har begynt å vise ganske godt er det best at de nærmeste får vite det i alle fall. At de ikke får høre det på bygda.

Hvordan fortalte dere det, og når fortalte/skal dere fortelle det til deres nærmeste? :)

Så koselig.
Vi fortalte det til den kommende storesøster etter frokost i dag. Hun trodde heller ikke helt på oss. Hun er 6,5år.

Hun lagde en tskjorte hvor hun skrev at hun skulle bli storesøster på. Og så besøkte vi litt familie. Fremdeles mange igjen, så kan ta tid dette (alle er skilt)..

Termin 1.februar 2014

Storesøster på 6,5 år fikk vite det da vi var 12+3 uker på vei.
Det første hun sa var: Hvordan kom den babyen inn i magen din?? :)
Det ble en god latter og litt forklaring rundt middagsbordet før hun sa: Har dere gjort det??!! :p

Foreldrene våre har vist det siden 8-9uke, resten av familien og slekt har fått vite det ila uke 13.
Ikke alle venner vi har sagt det til enda.

Så kjekt da :D

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Vi har ikke fortalt det til barna på 5år og 3,5år enda. Må vel fortelle det snart, men jeg er redd ventetiden blir lang for de

Back
Topp