Da venter jeg.. *oppdatert*

¤ Martini ¤

Gift med forumet
bare på at tlf på legekontoret skal åpne igjen, slik at jeg får bestilt meg en time til svangerskapskontroll :)

Er veldig greit å få sjekka med engang at alt er ok, i og emd at jeg har en SA bak meg :)

[hr]

JA, da skal jeg få en akuttime til mandag, for å sjekke om spiren er i magen min :)
Det var en deilig følelse det :) Da håper jeg at jeg får bekreftet at alt er somd et skal [:D]

Detta går så bra så :)
Nå skal den klore seg fast!

Det skal den på begge to [:D][:D][:D]
Vi skal ha noen fantastiske julebabier :D

Så bra at du får inn å sjekke så fort [:)]

så bra[:D] lykke til på mandag!

Heldige deg [:)]

jeg spurte på legekontoret mitt om jeg kunne komme og ta en HCG prøve i går og en til uken igjenn... Men fikk klar beskjed på at det ikke var slik det fungerte.
Hadde jeg spurt om tidlig UL hadde vel dama fått bakoversveis!

ORIGINAL: LadyZ

Heldige deg [:)]

jeg spurte på legekontoret mitt om jeg kunne komme og ta en HCG prøve i går og en til uken igjenn... Men fikk klar beskjed på at det ikke var slik det fungerte.
Hadde jeg spurt om tidlig UL hadde vel dama fått bakoversveis!

Såpass ja!

Nei, UL kan man jo ikke bestemme over selv, men pga tidligere SA, så var ikke det noe problem :)

Privat er ikke noe problem, men det er ikke gratis [;)]

ORIGINAL: Marti9

Privat er ikke noe problem, men det er ikke gratis [;)]

Det er sant vettu[;)]

Så bra du har fått en rask time hos legen![:D] Skal dit selv på mandag...gleder meg!![:D]

Gratulerer med spire i magen ! [:D] Jeg "kjenner deg" fra FS . Veldig hyggelig å se deg i terminforumet.

Julebaby, hurra ! [:D]

ORIGINAL: Marti9

bare på at tlf på legekontoret skal åpne igjen, slik at jeg får bestilt meg en time til svangerskapskontroll :)

Er veldig greit å få sjekka med engang at alt er ok, i og emd at jeg har en SA bak meg :)

[hr]

JA, da skal jeg få en akuttime til mandag, for å sjekke om spiren er i magen min :)
Det var en deilig følelse det :) Da håper jeg at jeg får bekreftet at alt er somd et skal [:D]

Da er vi to som skal til legen på mandag! [:D]

Masse lykketil! :D Gleder meg til å se om alt er bra [:)]

Lykke til med legetime alle dere som skal på mandag.
Godt å få snakket med legen.
Jeg har også allerede vært innom legen en tur.
Var så bekymret en dag. Men alt blir bedre når man får snakket med noen. Nå blir det sikkert ikke legebesøk før ca.uke 12, så lenge alt føles bra.

Back
Topp