Da veit noen det

Snart mamma til 4.

Flørter med forumet
som dere kanskje husker så gruer vi oss til å si det til familien.

Nå har jeg sagt det til min mor og ene bror.
Mamma sa ikke noe negativt og støtta oss og håper alt er bra med spiren med tanke på medisiner. Hennes nr 4 ble oxo laget på p-piller så hu veit Åssen det er.
Bror min begynte og le og sa vi skulle beholde ja, og sa at dette går nok så bra :happy:

Så til helga skal resten få vite og mamma skal støtte oss om det kommer noen negative kommentarer. For det finner hun seg ikke i :happy: og det samme gjør venninna mi :happy:

Så vi er veldig nervøse og lurer litt på hvordan vi skal si det. Lurte på om eldste skulle få gå rundt med bilde eller bare gå rundt å si det til dem og så får vi høre hva dem sier :happy:

Så bra at det blir godt mottatt! :) Håper det går like fint i helga! Jge ville gått for den løsningen med bilde. Hvem kan vel være negative når de ser et nusselig lite foster på UL-bildet :)

Så bra :)
kan jeg spørre hvorfor du tror de kommer til å reagere negativt?

Så bra at de tok den fantastiske nyheten på den måten [emoji1] og håper det går like bra i helga [emoji4] ville nok også valgt den med ul-bilde. De fleste vil jo reagere positivt på det [emoji4]

Så bra :)
kan jeg spørre hvorfor du tror de kommer til å reagere negativt?

Det er Pga vi har 3 fra før på alder 6, 4 og 10 mnd. Og vi bor i et hus med kun 2 soverom men har planer i sommer for å fikse det. Og for at akkurat nå er jeg sykmeld Pga kronisk syk som jeg driver i mere utredning og slik på. Og da da sliter vi litt økonomisk, eller det får akkurat rundt for oss men sitter ikke igjen med flere hundre i slutten av mnd. Og så røk bilen til gubben så da tilbydde svigermor seg å hjelpe han med å betale de utgiftene så betaler han henne tilbake. Derfor kommer dem til å bli negative. Men vi har ikke planlagt dette akkurat.

Det er Pga vi har 3 fra før på alder 6, 4 og 10 mnd. Og vi bor i et hus med kun 2 soverom men har planer i sommer for å fikse det. Og for at akkurat nå er jeg sykmeld Pga kronisk syk som jeg driver i mere utredning og slik på. Og da da sliter vi litt økonomisk, eller det får akkurat rundt for oss men sitter ikke igjen med flere hundre i slutten av mnd. Og så røk bilen til gubben så da tilbydde svigermor seg å hjelpe han med å betale de utgiftene så betaler han henne tilbake. Derfor kommer dem til å bli negative. Men vi har ikke planlagt dette akkurat.
Ok, jeg skjønner <3 er så glad for at familien din ble glad :) jeg er selv syk men det har ordnet seg for oss men var litt nervøs for å si det selv faktisk. Allt ordner seg til slutt og et barn er jo det mest fantastiske i verden <3 ønsker dere masse lykke til med å fortelle det til resten av familien og jeg tror det kommer til å gå helt fint :)

Back
Topp