Da var vi igang!

kepland

Forelsket i forumet
Da er jeg blitt innlagt med rier. Foreløbig bare 3cm, men har veldig sterke og regelmessige rier. Har fått familierom som vi skal være på frem til det blir litt mer fremgang, så da er det bare å prøve å slappe av så godt som mulig imellom riene her... Ikke sovet noe siden det startet kl.21...
Spent!! Håper det ikke tar alt for lang tid før lille er ute ❤

Spennende natt! Håper du får slappet aV litt.. masse lykke til!

Lykke til! :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Lykke til :)

Masse lykke til :)

Masse lykke til:-)

Det ble en utrulig lang og tøff fødsel som til slutt endte med at jeg måtte ty til epidural noe jeg på forhånd var helt bestemt på at jeg ikke ville. Men lille baby låg så rart til og hadde litt vanskelig med å komme seg nedover i kanalen samt at jeg ikke hadde pauser imellom riene mine på slutten pga konstant intens smerte i ryggen! Så etter 13t med rier satt de epidural og 2t etterpå var verdens beste premie ute! Det gikk utrolig fort etter epiduralen da jeg endelig ble kvitt ryggsmerten og klarte å slappe av mellom riene. Presset i 20 minutt før baby var ute.

Resultatet ble Verdens fineste jentebaby: Synne ❤❤ nå har vi nett spist og skal prøve å få oss litt søvn, vertfall hvile. Over 1 døgn siden jeg sov sist..

Gratulerer så mye :) :)

Gratulerer :-)

Så fantastisk! :D kos deg med Synne! Nydelig navn :D

-- tasting fra mobil --

Gratulerer så mye:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp