Huppetitta
Gift med forumet
Da var vi hjemme igjen etter nesten to ukers ferie på hytta i fredrikstad.. og jeg må jammen meg si det er litt uvant å være der med en baby.. ikke vann og strøm og avhengig av båt for å komme til hytta. men syntes vi har vært veldig flinke jeg da:) brukte baggen til vogna som sove plass om natta,kjøpte basseng som vi har badet han i. og jeg har kommet ut av tellingen på hvor mange kjeler jeg har kokt opp med vann til mat,vasking, flaske koking osv.. men jeg skal love dere vi har kost oss hele tiden. og vi reiser nok ned igjen til helga om det blir så bra vær som det er spådd.
ikke var jeg helt hysterisk heller som jeg trudde jeg kom til å bli med å ut i båt med han.. men det gikk strålende.. men å vaske klærf or hånd det orkert jeg ikke.. så var greit å komme hjem i dag og sette på noen maskiner..
håper dere alle har en flott sommer[:D]
ikke var jeg helt hysterisk heller som jeg trudde jeg kom til å bli med å ut i båt med han.. men det gikk strålende.. men å vaske klærf or hånd det orkert jeg ikke.. så var greit å komme hjem i dag og sette på noen maskiner..
håper dere alle har en flott sommer[:D]