Da var vi hjemme igjen....

FruE

Betatt av forumet
Først; TUSEN TAKK FOR ALLE KOSELIGE HILSNINGER HER PÅ FORUMET!!! Har jo ikke fått sett det før i dag, men skikkelig hyggelig å komme hjem til.

Jo, det er juni, ikke feil i kalenderen, men lillepia vår hadde det litt travelt med  å komme ut.Hadde vært  på svangerskapskurs tirsdag kveld og fem timersenere var vi på sykehuset igjen. Vannet gikk ti over to, og siden det var noen dager fra en "normal"fødsel, så måtte vi komme inn med en gang. 12 timer senere(nesten) var alt over.Skikkelig god følelse å være ferdig. Fødselen gikk greit, men det var det vondeste og tøffeste jeg noen gang har gjort..... Ikke for å skremme noen altså...var helt sykt godt da hun endelig var ute. Slapp unna med tre-fire sting som jeg stort sett ikke merker noe til. Så formen er vel egentlig grei nok.
Jenta vår har forresten fått navn og; Anine Margrete. Mange synes det er litt spesielt,men vi liker det godt selv,så folk får venne seg til det. [:)]
Har vært litt styr med mat til Anine siden hun ikke får lov til å ta for mye av. Var ikke så tung, så hun har ikke såmye å tære på. Synes de stressa litt mye med det på sykehuset, men nå går det mye bedre, nå som jeg har fått melk.
Ja,det er godt men slitsomt å være nybakt mamma... Særlig siden vi i tillegg er på flyttefot. Men jeg skal bare slappe av og ta meg av amming og et lite nurk, som forresten er det nydeligste barnet i hele verden!!!! [:D][:D][:D]
Ja, kanskje dette ble litt usammenhengende, men er ikke helt meg selv for tiden.... Igjen; takk for alle gode ord fra dere. Og Eca og Ragnhildmor; gleder meg til å komme til Trondheim og trille tur.
Lykke til med fødselsforberedelsene til dere alle sammen.Gled dere til nurkene kommer; det er verd all smerte, alle hovne bein, alt besvær som måtte komme. [:D]

Klem fra FruE!

Velkommen hjem!!!!!!
Får slappe av nå og ikke stresse...Da kan du miste melka..
Gleder meg til min tur, noe legene tror kommer til å skje snart..men men...bare å vente å se..

Grattis med jenta deres... [:D]

*snufs* Fikk tårer i øynene jeg.
Nok en gang gratulerer og velkommen hjem!!
Lykke til med flyttingen.                                      

Gratulerer så masse FruE! Lykke til videre med flytting og alt [:)]

Gratulerer masse igjen!. Heldig du som er ferdig med det!
I Trondheim er det skikkelig fint nå, så bare å komme seg oppover. Ta det med ro i flyttinga, det tar på.
Når kommer du forresten?

Gleder meg til å trille!

KLÆM

Velkommen tilbake og gratulerer nok en gang med prinsessa- jeg syns navnet var kjempefint jeg!! [:D] 
Kooos dere masse [:)]

Gratulerer med lille nurket [:)] og velkommen hjem [:)]

Hei, FruE! Så flott at dere fikk komme hjem etter bare fire dager og at alt gikk bra selv om hun kom litt for tidlig! Jeg har tenkt kjempemye på dere. Gleder meg til dere kommer oppover hit! Håper det går bra med flyttinga selv med barn, og at dere får masse hjelp. Anine Margrete er et nydelig navn. Kjempeskjønt! Å, jeg gleder meg sånn til å se henne!
Her er en virtuell blomst til deg, det fortjener du:

Takker for alle gratulasjoner! Kan jo oppdatere litt om hvordan vi har det; husk at det kommer en tid etter fødselen og, og jeg merker at jeg nok var mindre forberedt på denne tiden enn hva jeg trodde.... Første natta hjemme var slitsom, klarte å få brystbetennelse....fy faderen så vondt!!!! Stod i dusjen i kokvarmt vann og hakket tenner....feber og greier. Og med et hardt og rødt bryst er det ikke lett for en liten jente å suge, slik at moren hennes kan få ut litt melk og bli bedre. Håndmelking er ikke noe lett, og pumpe hadde jeg jo ikke kjøpt... Så den natta ble en varm rispose min beste venn... i tillegg var det jo skikkelig varmt ute, og jeg var ganske kokt... Men etter et besøk hos legen, hvor jeg fikk pencillin (husker virkelig ikke hvordan det skrives....), litt håndpumping, masse varme og en sulten datter, har det sakte men sikkert blitt bedre. I dag er formen noen hakk bedre, og både amming og stell går helt supert...[:)]
Litt rart å tenke på at hun lå i magen min for en uke siden....og så er det herlig at hun er kommet ut derfra og...[:D]
Dere får bare ha lykke til alle sammen, gled dere! Det er slitsomt, men verdt hvert eneste sekund!!!
Er forresten flyttet ut fra vår meget kaotiske leilighet og inn hos mine svigerforeldre. De er bare kjempegreie og har lagt alt til rette for at jeg skal få slappet av samtidig som jeg tar meg av Anine. Skal bli sinnsykt godt når den flyttebilen har kjørt av gårde til Trondheim på fredag!!!!!

Eca og Ragnhildmor: om en uke er jeg i Trondheim. Dere må gi en lyd når dere havner på føden, er usikker på hvor mye på nett jeg kommer til å være.

Hilsen fra en sliten, men lykkelig nybakt mamma!

Gratulerer med lille jenta og velkommen hjem.[:)]

Back
Topp