Da var vi ferdig med mandel operasjon nr 2

jas

Forumet er livet
Småtten ble operert på onsdag.
Alt ble så mye mer voldsomt denne gangen siden han ble operert på sykehus
(A ble jo operert på en privat klinikk)
Han fikk på seg sykehusklær og fikk litt likeglad-medisin..-ble jo drita stakars [:)] lo og lo [:)]
Jeg fulgte han opp på operasjonsstua, hvor jeg ble helt til han hadde sovnet ordentlig.
Begynte å gråte da jeg gikk ut derfra, syns han så så stakars og liten ut [:(]
Vi ventet litt over en time før vi ble kalt inn til oppvåkning, hørte han hylte allerede før vi kom helt inn.
De hadde tatt bort mandlene, falske mandler og satt inn dren i høyre øret.
Vi ble på oppvåkning i 3,5 time, så ble vi ført ned på rommet.
Han startet kjapt å spise, men ventet en stund med drikke..-og han tisset ikke på 8 timer.
Vi måtte ta han med i dusjen for å få igang tissingen (kan visst stoppe opp etter narkose)
Første dagen gikk jo knall bra, og vi var veldig fornøyde.

Ble på sykehuset til dagen etter, og var veldig klar for å komme oss hjem på torsdag.
Men nei da, det kunne vi ikke..-han ble stadig dårligere med høyere feber og slapp.
Fikk tatt blodprøve og røntgen, hadde fått en infeksjon, men heldigvis ikke lungebetennesle.
Ble kjørt på med penecillin intravanøst, men han ble fortsatt dårligere [X(]
Uff, han hadde 39,8 i feber (det er vanlig med 38,5 etter mandel operasjon, men ikke mer...) og han var så sløv, bare sov og sov.
Da var jeg veldig glad for at vi var på sykehuset!!!
Natten gikk bedre, og han var mye bedre dagen etter!
Sykepleierne syns han virket som en helt ny gutt [:)]
Vi fikk lov til å dra hjem på fredag kveld, og det var veldig godt!

I går var han kjempe fin, helt til kvelden kom, plutselig hadde han 39 i feber igjen [&o]
Fikk snakket med legen, og vi skulle se ann til i dag før vi evt gjorde noe annet, så sant han ikke ble dårligere da!
Natten har gått fint, og han er kvikk og rask igjen foreløpig!

Hadde aldri i verden tenkt at dette skulle skje, men er utrolig glad for at vi var på sykehuset [:)]
Og at han virker som han er på bedringens vei!
I forhold til mandel operasjonen, så er han jo bedre enn broren var.
Han spiser og drikker, og har allerede klart seg med mindre smertestillende [:)]

Beklager at det ble så lang, håper du orket å komme gjennom alt [;)]

Ekkelt at han ble så dårlig [&:]  Men veldig godt å se at han er bedre nå og at han er i form etter operasjonen bortsett fra infeksjonen [:)]

Stakkars lillemann, uff, sykehus er jo en bra ting, men skummelt også.
Masse masse god bedring!!![:)]

Jeg blir så beveget av det du skriver.. tårene triller. For en lang reise det ble, men nå er det hele endelig over. Du er så tøff, jeg bare sier det.. TØFF!! Vet jeg har sagt det mange ganger før til deg, men fypokker og da. Er jo helt sykt hvor mange hindringer dere møter på veien.
Han er jo en skikkelig tøffing altså, tenk det spise med en gang!

Det var litt av en operasjon det ble, så mye på en gang. Kanskje like greit at man slipper å ta alle de tre turene på forskjellige tider, lurt egentlig.

Nå håper jeg på solskinnshistorier og frisk gutt, frisk familie og en deilig sommer til dere!!!

Håper han er helt frisk igjen av feberen sin nå. Skumelt med høy feber sånn plutselig, godt at dere var på sykehuset!

Underskriver monkaponka, og håper dette er starten på bare friske barn [:)]

Back
Topp