Da var vi blitt godt gift

mohaha

Elsker forumet
Er ikke så aktiv her inne lengre,men nå må jeg dele litt tanker og følelser med noen[;)]

I går, 21.08.2010, ble jeg og sambo endelig gift.
Dagen min begynte 08.00 hos frisøren, ble fikset på håret,sminket og koste meg med vin og frukt sammen min forlover.
Klokken 11 begynte kirkeklokkene å ringe, jeg sto helt rolig og avslappet i gangen sammen med min far, og tenkte at dette skal gå så bra. MEN, dørene åpnet seg, min nydelige lille prinsesse gikk opp kirkegulvet som hun aldri skulle gjort annet og langt der oppe sto verdens nydligste mann å ventet på meg. Jeg kjente tårene presse på, og det faktum at halve kirken ar full av tårevåte kvinnfolk (og noen menn), gjorde ikke saken noe bedre. Men vi kom oss opp og på en måte gjennom vielsen. Hadde 3 jenter som sang 2 solistinnslag, Se på mig og Ingen e så nydelig som du. De sang så nydelig at samtlige i irken satt med gåsehud og tårer i øynene.

Etter endt fotografering ble vi tatt imot med stormende jubel og full applaus på lokalet, nok engang med halve forsamlingen med tårevåte øyne. Middagen gikk knirkefritt, og min kjære, som ikke er noen taler, holdt verdens vakreste og mest gjenomførte tale jeg noensinne hadde hørt <3 Da vr det i allefall ikke et eneste tåre tørt.
Jeg kom meg også gjennom talen min, og det gjorde forelde og forlovere også. Det ble en tur for å friske opp sminken etter endt middag for å si det slik.

Barna var så snill og flink hele dagen. Hørte ikke noe skriking eller sutring, hverken av hun på 2 eller han på 9 mnd:)
kaffen og festen avløste hverandre med taler og festleker underveis. Alle var i god stemning , og det var hæla i taket, i allefall til vi dro på hotellet rundt 00.30 [;)]

Etter en lang dag, eller rettere sagt uke, var det godt å trekke seg tilbake og nyte at det endelig var overstått. Og i morgengave fikk jeg med en aldeles NYDELIG ring i hvitt gull av min kjære, med 9 stener, diamanter og safirer. Så nydelig at jeg måtte tørke tårer nok en gang..

Høres ut som du hadde en perfekt dag!!! = )
Gratulerer så mye!!!!

Har veldig lyst å se bilder ? =)

Det hørtes ut som en fantastisk dag 
Gratulerer som nygift! Har selv vært gift i 6 mnd neste lørdag og det er faaaantastisk [;)]

Gratulerer så mye[:D]

Gratulerer så mye som herr og fru.[:)]

Høres ut som du har hatt en fantastisk dag

ORIGINAL: #Åsen#

Høres ut som du hadde en perfekt dag!!! = )
Gratulerer så mye!!!!

Har veldig lyst å se bilder ? =)

ORIGINAL: novembermams

Høres ut som du har hatt en fantastisk dag

Gratulerer så mye som nygift[:D]
Hørtes ut som en drømmedag[;)]

ORIGINAL: Baby R

Gratulerer så mye[:D]

Kjenner det kiler i magen når jeg leser det, for om en uke er det min tur hehe

ORIGINAL: novembermams