Da var våren her:)

Vi grilla i går. Jeg digger grillmat, heg kan finne på å grille det aller meste. Nam nam:D
 
Deilig :D her har vi samla svigerforeldre og foreldre for dugnad i hagen til helga, male hele huset og garasjen! Så da blir det grillmat hvis det er fint vær :D
 
Og så gleder jeg meg til å prøve sånn pizza sten vi fikk til jul. Prøvd det?

Vi bruker pizzasten hver uke (mest i stekeovn), det er helt fantastisk! :D bunnen blir mye bedre når vi har brukt den. har også brukt den i grillen, den fungerer veldig bra med gass, men med kull så var det vanskelig å få den varm nok.

Vi bruker å lage pizzaen på aluminiumsfolie, også legge den på stenen når den er varm nok :)
 
Vi bruker pizzasten hver uke (mest i stekeovn), det er helt fantastisk! :D bunnen blir mye bedre når vi har brukt den. har også brukt den i grillen, den fungerer veldig bra med gass, men med kull så var det vanskelig å få den varm nok.

Vi bruker å lage pizzaen på aluminiumsfolie, også legge den på stenen når den er varm nok :)
Takk for tipset:)
 
Haha du er morsom :D
 
Kjenner jeg lengter etter Norge når dere snakker om våren, våren er så fin årstid;)
 
Ja du er bare i sommer land du:)
Når kommer du hjem igjen?

Ikke helt avklart i mai eller til sommeren frister det en tur hjem. Usikker om det blir for en kort stund eller for godt... Avhengig av jobben til mannen...
 
Back
Topp