Da var våren her, og storesøster har med halve sandkassa hjem i hår og klær

sisu

Glad i forumet
Hun virkeeeeeeeeeeeeelig elsker å leke i sandkassa, og det vises igjen på klær og hår-

Samme her.. [:D] På badet vårt var det som å gå på stranda i kveld da vi dusja ungene.. [:D] Herlig!

Her også - Johanna eeeelsker å lage suppe og annen mat i sandkassa.... helt pyton å kle av henne etter barnehagen nå!

Her og, men vi har ikke sand i huet enda da (bruker lue).

Men dressen hans er full av sand hver dag, har sandkasse i gangen hver kveld.

Slik er det her og! Hun har alltid vært glad i å leke i sandkassa, men det har aldri vært så "ille" som i år, hun har nemlig vært skikkelig pysete når det gjelder å bli skitten på fingrene. Ser ut som det er glemt i år da, for hun er brun fra topp til tå når hun hentes. [:D]
Her om dagen skulle hun fortelle at skoene var blitt skikkelig gjørmete slik at de sto et annet sted for å tørke, litt usikker i stemmen for det var tydelig at hun og syntes dette var noe nytt, når jeg spurte om det hadde vært gøy ble hun skikkelig paff, svarte at joda det hadde det - men da er det jo supert at skoene er blitt skittne svarte jeg[:D] Hun er alltid så forsiktig av seg at jeg er bare glad for at hun endelig tørr!

Lillesøster derimot ser alltid slik ut etter å ha vært ute, ingen som kan påstå at HUN er redd for å bli skitten[8D][:D]

ORIGINAL: Anjalef

Her og, men vi har ikke sand i huet enda da (bruker lue).

Men dressen hans er full av sand hver dag, har sandkasse i gangen hver kveld.

Her har det gått i pannebånd denne uken, og da kom sanden i hodet og[:D]

Ja, sånn er det her også....Maja ble vill av glede da hun så at et hjørne av sandkassa var fritt for snø.

hehe herligt!! Ingenting er som sandblåst hodebunn![:D]

Her bruker vi også lue, men Johanna har så langt hår at det er mye som blir fullt av sand allikevel... og så driver hun og drar den av seg når det er sol (og da er det gjerne over 20 grader i sola, så det er forståelig at man ikke orker lue da)

Back
Topp