Da var vår tul over

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Fikk se ett bankende hjerte, men fosteret er litt lite i størrelse i forhold til hvor langt jeg skal være på vei..
Så skal tilbake om to uker..
Så bare å smøre seg med tålmodighet..

Gratulerer med bankende hjerte :Heartpink hvor langt på vei sa legen du var da?:)

Gratulerer med et bankende hjerte! :) Håper neste ultralyd går like bra og at du bare er litt kortere på vei enn du trodde! :)

Så fint å se et bankende hjerte :) Bare å stålsette seg de neste ukene da. Går nok fint da også :D

Gratulerer med bankende hjerte :Heartpink hvor langt på vei sa legen du var da?:)
Ett par uker tilbake, 5+2 ca..går ikke d siden jeg vet når el var og når jeg testet positivt..

Jeg ble satt noen dager tilbake første tidlige ul. Åtte dager senere var det akkurat der jeg visste jeg var:)

Gratulerer. Jeg ble satt 4 dager tilbake, men tror innerst inne at det er litt feil. Men hat lest at de små kan vokse litt i rykk og napp :) Lykke til med ventinga ;)

Gratulerer med et bankende hjerte <3 Håper ventetiden går fort,og at neste ul bli kjempebra! :-)

Krysser fingrene for at alt er bra med spiren din. Det er jo veldig små marginer som kan utgjøre mye når de måler disse bittesmå <3

Glemte å legge ut bilde i går..
Her er pittelille spira vår❤️ImageUploadedByBV Forum1462379266.019026.jpg

Back
Topp