Da var ultralyden unnagjort

twinanne

Forumet er livet
Min mann kommer til  fly i taket av glede - han slipper unna tvillinger[8D]
OK det jeg så var et bankene hjerte, legen regnet ut termin i henhold til egginsetting, så da kan dere trekke fra 2 dager på tickeren min, MEN den lille "bankene reken" var så freidig så den sa 6 uker blankt eller 6+1 sa min lege, så da kan jeg vel beholde tickeren min slik den er tenker jeg[;)]
Men det blir en ny ultralyd neste tirsdag også, etter stenge tid på sykehuset, det var bare legen min og meg å se på hele kvinneklinikken avdelingen i dag, jeg fikk et blad for gravide, og han fant ikke boken jeg skulle ha fått, ble lovet at jeg får den neste uke. Regner med at dette går bra, men han må ha to ultralyder, dvs at han sender inn søknaden for fostervanndiagnostikk for meg nete tirsdag, blodprøvene på riksen blir nok tat mitten av juli og dersom de er bra så slippe jeg fostervannprøve, dersom den skal tas så er det i uke 13. Ble ikke noe snakk om jordmor enda, hun kommer ikke inn i bildet før til høsten tenker jeg.

Hm...men noe bilde ble det ikke i dag, glemte rett og slett å spørre og så var jeg helt utslitt etter en varm dag på jobb med kvalme og hodepine, airkodition har streiket de to siste dagene, og det merker jeg at hjelper godt på kvalmen gett[:'(]

Så flott at det så fint ut[:D] Var det ikke morro å se den lille "reka" for første gang?[:D][:D] Veldig spesielt og uvirkelig å se at det lever inni der[:)] Krysser fingrene for at blodprøvene er fine så du slipper fostervannsprøve!
Håper de får i orden airconditionen igjen da, så du slipper å være så kvalm.  Varme og kvalme er ikke særlig behagelig[:'(]

Godt å høre at alt gikk bra. [:)]

Tenker det var kjekt å se den "bankende reken"[:D] Må være en god følelse å se liv der inne[:)]
Håper blodprøvene dine blir bra så du slipper fostervannsprøve...

Så deilig det må ha vært å se det bitte lille hjerte banke og vite at den lille reka skal vokse opp og bli et menneske [:)]

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet. Blir spennende å høre hvordan det går videre [:)]

Takk skal dere ha jenter, og jeg ble også veldig glad når jeg ringte mannen min på jobb, neste tirsdag blir han med, han henter meg på jobb og vi drar på sykehuset sammen, regner med at han får bli med inn da. Han ble som sagt veldig glad for at det var et hjeret jeg så og ikke 2 da, jeg tror ikke han liker tvillinger jeg, iallefall ikke å pase på to alene samtidig, min mans store skrekk var nok det. [;)]

Å KOR BRA DA, DET VAR SIKKERT SPENNEDE[:)]
JEG GLEDER MEG TIL DET BLIR MIN TUR[:)]
LYKKE TIL VIDERE TWINANNE[:)]

Så godt å høre at alt står bra til med den lille Twinanne [:)]

Så bra alt står bra til[:)] Tenker det må væra ein utrulig følelse å sjå at du har ei spira der inne[:)]

Twinanne; Så herlig at du så bankende hjerte, leit at det ikke var 2 siden du ønsket deg det, men ett er utrolig bra det også!!! Du skal bli mamma om bare kort kort tid (litt lang tid, men tiden går forhåpentligvis fort....[:D]) Gleder meg til å se bilde neste gang[;)] Håper du slipper unna fostervannsprøve. Sarahklem[:)]

Godt å høre at det gikk bra[:D]
Gratulerer igjen[:D]

ORIGINAL: livslyst

Var det "bare" en der inne. Men det er nok et prakteksemplar. Du er uansett gravid! [:)]Så spennende å se at hjertet banket! ÅÅÅÅ! Som jeg gleder meg til det er min tur!! Kan nesten ikke vente. Mulig å skru tiden litt fram...

Vil ikke si at du ble skuffet vel, 3 av spådamene mine som har spådd tvillingjenter hang litt med geipen gett.

ååååå...så heeerlig=))[:)][:)][:)]

kjempe glad på dine vegne at det gikk bra=)) nå går det bare en vei, opp og frem[:)][:)]

Koz deg med den lille reka di...hihi...og sykmeld deg viss du får plager med hodepine eller kvalme...tenk på deg selv for nå skal du nyte svangerskapet...[:D]

Snikende Ullteppe og Muppa takk skal dere ha, dere er to mødre med kunskap som de fleste av oss her inne ikke har, kan nok være at jeg tyr litt til dere erfarne jentene som hvet hva dette her går ut på. Koslig at dere la igjen en hilsen til meg.

CiZz82 jeg håper at jeg slipper unna sykemelding, men har vært hjemme 3 dager fra jobb pga den migrenen nå, men i dag har jeg ikke migrene men sliter med kvalme og oppkast, man tåler tydeligvis mindre når man er gravid. Fortere utslitt. Håper at det går bedre meg deg nå, og at det begynner å hjelpe på hodet ditt.

ORIGINAL: * Bobbo *

Godt å høre at alt gikk bra. [:)]

Nøsste takk skal du ha, men nå kommer du vel snart etter meg håper jeg. Lykke til vennen.

Back
Topp