Da var ultralyden overstått

-LeneMor-

Glad i forumet
Ja da var ultralyden overstått, Og vi fikk se et bankende hjerte :) Det var herlig!! Nå krysser vi bare fingrene for at resten av tiden også går bra! I tillegg til å gå ut fra sykehuset med et bilde av lille spiren, "fikk" jeg også med meg en pose full av sprøyter :p Har hele tiden visst at jeg skulle ta blodfortynnende sprøyter de tre siste månedene, men legen jeg var hos i dag syntes dette var litt rart..En liten telefon tok det, før hun fant ut at jeg skal gå på det hele svangerskapet.. Kjenner jeg er oppgitt over min egen lege, som ikke har undersøkt mer i dette selv! Men, men -viktigste er at jeg har fått det jeg trenger nå, og at spiren har det bra =) (Men må si at jeg gruer meg fælt til å stikke meg selv i morgen jah :p)

Ååå, så herlig med bankende hjerte! Dey er verdens beste følelse og vite at det lille hjertet banken <3>

De på sykehuset har nok mere peiling på slikt enn fastlege.. Synes d var rart det bare var det 3 siste mnd se. Men godt du får god oppfølging.. Får du ofte ul også eller? :) Å stikke seg selv er litt lei i starten, men det blir bedre:)

så kjekt med bankende hjerte!! :)
jeg tar sånne sprøyter hver dag, så det greier du ;)

Hurra :D Så bra da! utrolig kjekt å se et bankende hjerte!:):) Jeg skal på ul i morgen.. Kjenner jeg gruer meg skikkelig..

Hurra for bankende hjerte og for at de på sykehuset fant ut av det med sprøytene!! :-)

Jenter altså -dere er virkelig gode!!

Tusen takk for alle kjekke svarene =)

Lykke til på ultralyden i morgen AncaLaBancala -det går nok også kjempebra! :)
Men skjønner du er nervøs da, jeg var livredd i dag da det var min tur hehe :D

Jeg spurte  i dag om jeg skulle ha noe ekstra oppfølgning, snart2barnsmor-12, men skal værtfall ikke ha noe ekstra før den ordinære ultralyden. Vet jeg skal på en eller annen ultralyd etter den ordinære også, men mer vet jeg ikke..

Krysser fingrene for at det går like bra med sprøytene for meg som for dere da :)

Back
Topp