Da var UL unnagjort . . . .

Butterfly75

Glad i forumet
21 eggposer i str 10 - 18 mm.
Blir uttak på fredag og på mandag blir jeg ruger om eggene og sædcellene gjør jobben sin ;)

Så nå er neste frykt tredd i kraft, det gjør så innmari vondt under mine egg uttak, au au au.
Og finner de 21 egg jo lenger tid tar det.

Får håpe det kommer noe godt ut av det denne gangen :)

spennende :)
mitt forsøk med 2 gg kjente ingenting men
husker mitt siste med 8 egg var veldig vondt... men er jo så verdt det om det kommer noe godt ut av det :)
masse lykke til på fredag :)

Masse lykke til :) går det ikke an å spørre om mer smertestillende slik at det ikke gjør så vondt? :/

fikk mer smertestillende sist, men det hjalp ikke. Fikk veneflon, tidligere har jeg bare hatt et eller annet i armen.

Wow, så mange eggposer! Det er jo veldig bra, men skjønner at uttak er verre da... Jeg har tatt ut max 5 egg, og det kan ikke sammenlignes - da er man kjapt ferdig.. Krysser fingrene for deg og eggene dine:-)

Jeg har hatt mange egg hver gang, ikke vært så ille, men sist hadde jeg 26 egg tror jeg det var, de siste var helt jævlige, men den værste gangen var da jeg hadde "bare" 13 egg. Fy da var jeg dårlig etterpå.

Heier på deg snupp :) og tenk ,itt uttak sist var så vondt at jeg måtte spy og holdt på å gjøre det i hue på legen... Midt i uttaket liksom så se for deg det under uttaket dinn så kanskje du får noe annet å tenke på :) heier på deg vennen <3

21 eggposer i str 10 - 18 mm.
Blir uttak på fredag og på mandag blir jeg ruger om eggene og sædcellene gjør jobben sin ;)

Så nå er neste frykt tredd i kraft, det gjør så innmari vondt under mine egg uttak, au au au.
Og finner de 21 egg jo lenger tid tar det.

Får håpe det kommer noe godt ut av det denne gangen :)

lykke til ;)

Back
Topp