da var tiden moden...

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
for mitt barn å avvennes med falske...
og seler i senga...

eller, avvennes å avvennes..
etter jeg laga tråden på hvor lenge man skal gi flaske, så har hun ikke villet hatt.
så etter to kvelder med bare noen ml som gikk ned, så laget vi ikke mer, og hun har ikke
surva noe nevneverdig.

jeg prøvde for 4 kvelder siden å legge henne uten å ha på selene, og hun sovna tvert likevell!
de andre kveldene har hun ikke vært så trøtt, men hun ligger som regel i 10-30 minutter å koser seg,
legger seg i andre enden av senga osv, men surver ikke... og så sovner hun helt selv...!!!

DEILIG!
spes at det gikk så smertefritt!

Så bra at avenning av flaske og seler gikk som smurt da! Deilig når ting faktisk går lettere enn man har forestilt seg! Tenker hu syns d var greit og slippe selene,og sovne i akkurat den stillingen hu selv vil - galveien i senga..:) Mini sovner nesten alltid galveien i senga,oppå dyna.. Så søte de små er da!

ja, hun ligger å koser seg i de aller rareste stillingene!
vi også synes det er godt å slippe dem. følte oss ikke som noe snille foreldre.
men etter 3-4timers skrik hver natt, måtte vi bare...

utrolig bra at det gikk så bra[:)]

å jeg har ikke misunnt dere 3-4timer med skrik hver kveld.

her har vi sluppet ekstremt lett unna når det gjelder natt/kveld. har aldri opplevd noe slik og kan vel egentlig ikke  forestille meg åssen dere har hatt det.[&o] men det er godt det er på vei til noe rolig da[:)] en kan vel føle seg litt slem som foreldre en gang i blant, men det er man jo ikke[:)]
jenta deres er så hærlig[:)]

Så bra! [:D]

Viktor nekter også flaske nå. Begynte for tre dager siden. Ikke en dråpe skulle inn i munnen hans heller[:-] Så.. Da ble det visst avvenning da[8D]

Back
Topp