Da var terminen her:)

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Det er helt rart, men nå er det altså termin:) Og det vi kan bekrefte er jo at jeg går lenger med lillebror enn jeg gjorde med storebror. Om ikke begynner jeg å få skikkelig dårlig tid, med tanke på at vi har ingen tegn enda! Og det er så rart, for om maks ti dager skal jeg få møte den lille, jeg er da to barnsmor og en helt ny hverdag begynner. Jeg både gleder meg og gruer meg. Tenker mye på hvordan lillemann takler det å bli storebror. Hvordan var det for dere? Var dere noe lurt dere gjorde med tanke på storesøsken? Var overgangen veldig stor. Beskymrer meg litt for den at en er som ingen og to er som ti. For jeg synes det var veldig stor overgang da jeg fikk lillemann. Jeg var jo så bindt, aldri sove kjempe lenge og en som var fullstendig avhengig av meg osv.

(Jeg har bare ett barn, men jeg ønsker deg lykke til og sender litt lykkefødestøv. )

Spennende!!

Selv gikk jeg 9 dager på overtid, og ble igangsatt pga for stor baby og vondt bekken.

Sender deg et lass med fødestøv!! :))

Masse lykke til!!

Så
SPENNENDE! 

Masse lykke til! 

Jeg synes overgangen fra 1 til 2 gikk og går ganske greit, egentlig. Hun har liksom bare sklidd inn i hverdagen. Men ting tar mye lenger tid nå, og det er ikke samme kosen som det var med nummer 1. Nå er man bindt opp til klokka, fordi eldste skal leveres og hentes i bhg osv.
Ang. sjalusi har vi ikke hatt så mye av det. Litt ekstra trass den første tiden, men nå er han den samme glade gutten vi alltid har kjent. Snill med lillesøster - men han krever fortsatt å være synlig. Og det lar vi ham få lov til. Prøver å skryte hemningsløst av han når han gjør bra ting, tror det har noe for seg :)

Jo takk dere, jeg blir nok hengende her i ti dager til. Har skikkelig følelse på overtid denne gangen:)

Imogene skrev:
Jeg synes overgangen fra 1 til 2 gikk og går ganske greit, egentlig. Hun har liksom bare sklidd inn i hverdagen. Men ting tar mye lenger tid nå, og det er ikke samme kosen som det var med nummer 1. Nå er man bindt opp til klokka, fordi eldste skal leveres og hentes i bhg osv.
Ang. sjalusi har vi ikke hatt så mye av det. Litt ekstra trass den første tiden, men nå er han den samme glade gutten vi alltid har kjent. Snill med lillesøster - men han krever fortsatt å være synlig. Og det lar vi ham få lov til. Prøver å skryte hemningsløst av han når han gjør bra ting, tror det har noe for seg :)

Godt å høre at overgangen ikke var så stor:) Og at det gikk såpass bra, krysser alt jeg kan krysse for at det blir sånn her også:) Han gleder seg jo veldig, men han vet jo ikke hvordan det egentlig er:) Lengere tid regnet jeg med, er jo to som skal være klare, samtidig som den lille bestemmer det meste selv. Hihi. Spennende å se når lillemann kommer seg i barnehagen da:p

Back
Topp