Da var termindagen her!

June anette

Betatt av forumet
Og fortsatt ingen baby. Da er det bare å begynne å telle extradager.. Fryktelig kjedelig og deprimerende. Men sånn er det nå bare.. Trøster meg med at jeg har han her om kort tid! Også blir det spennende å se om han slår eller kommer før storesøstern sin, som kom 8 dager over termin :) Det sies jo at 2gangs fødende som regel er i rute rundt termindato. Ikke for at jeg tror det gjelder meg, men alltids ett lite håp! :D

håper det skjer noe snart dag, kjedelig å gå og vente

Jeg hadde termin på søndag, og er tredjegangs. Jordmor sa at det slettes ikke var ofte at tredjegangs gikk over, så der har du meg. Andremann kom også 10 dager over tiden, da hadde jeg vært inne på overtidskontroll 8. dagen over, ble strippet og riene begynte kvelden 9.dagen. Tror faktisk ikke mine babyer kommer så lett av seg selv, må være voldsomt bra å bo inne i denne magen! ;-)
Krysser fingrene for at du slipper å gå 8 dager over denne gangen! xxx

Huff,så kjedelig å gå og vente,men som du sier,det er uansett ikke lenge igjen nå:)prøv å hvil deg masse og slapp godt av,så er du klar og opplagt når fødselen starter:)

Huff,så kjedelig å gå og vente,men som du sier,det er uansett ikke lenge igjen nå:)prøv å hvil deg masse og slapp godt av,så er du klar og opplagt når fødselen starter:)

tror bare det der er tull... er nå 8 dager over, og 1.mann kom 3 dager over. 
alle mine venninner som er førstegangs i år har fått før tiden, men de som har både 1,2, og 3 fra før har fått etter termin..
Så hvis jeg blir gravid igjen så skal jeg iallefall ikke høre på hva jm har å si om det der!

Lykke til iallefall :) Håper du slipper å vente så lenge...

det er ekstra spennende nå for nå kan dte virkelig skje når som helst!! :) 

Min mai-baby ser ut til å bli juni-baby :) Hadde UL termin på lørdag og skal på overtidskontroll i morgen... Her er det masse action fra baby om kveldene, men ingen rier... Førstemann kom en uke før termin!

Jeg hadde termin på tirsdag. Ser ut som om det blir junibaby her og gitt! Er så spent på når han finner det for godt å komme :) Men gikk 11 dager over med førstemann da, så er utrolig nok ikke utålmodig enda. Hadde liksom belaget meg sånn på overtid denne gang og :)

Ja, det ser ut til at det blir Junibaby på meg og.. Men det er ikke noe å gjøre med det.. :p Ja det er litt spennende nå, men blir litt skuffet når jeg våkner om morgenen å ikke har vondt noen steder :p Tenk at man blir så desperat på slutten at man VIL ha vondt :p hahaha..

Ja i dag er siste sjangse for å få maibaby og sånn sett ser det dårlig ut for meg, ikke antydning til noe som helst.
Må si jeg gruer meg til de vondtene asså, men gleder meg veldig til å få han ut og hilse på han og ikke minst få kroppen min for meg selv igjen, det skal bli veldig godt nå kjenner jeg. 
Jeg skal på overtidskontroll på sykehuset i morgen, veldig spent på hva de gjør da, håper på å bli strippet og at det igjen skal gjøre at jeg går naturlig i fødsel (som sist) har virkelig ikke lyst til å bli igangsatt dersom jeg kan unngå det, det var fryktelig vondt og slitsom sistgang (med 1.mann).

Back
Topp