Da var tanta på plass!

Lille Mille

Gift med forumet
Og jeg er klar for sprøytestart til onsdag [:D] Men, nå har jeg vondt som jeg pleier [:(] Kan jeg ta paracept? Det er ikke noe farlig å ta paracept mens man sprayer, er det det da? Jeg må få bort denne vondt'n [:(] Reiser jo til aku. timen min nå om 15 minutter, skulle gjerne sluppet og ligge der og ha vondt i magen [8|]

Paracept er vel ikke noe problem vel?? [8|]

Så flott TR er på plass[:)][:)] Da er du snart et steg videre[:)][:)][:)]
Men hvorfor mått du ha TR på plass før sprøytestart[8|] De har ikke sagt noe om dette til meg[8|] Kanskje jeg spør dumt men[:D]

Vet du Randålf, jeg aner ikke [8|] Men det har vel noe med om kroppen er nedregulert eller noe sånt..? [8|] Arrester meg om jeg tar feil. [8D] Jeg henger så vidt med her selv jeg [8D] Hihihi..
Men noen plasser sier de at man må hatt blødning i 3 dager før sprøytestart, mens i Porsgrunn så nøyer de seg med at man har blødd i 1 dag før. Er så mye forskjellig som blir sagt rundt omkring så jeg klarer ikke helt å henge med.. [8|]

Så når jeg starter på sprøytene så har jeg altså hatt blødning i 5 dager, og burde vel så og si være klar for å produsere maaaange egg!! [:D]

Har forresten klart meg uten tablett.. skal vel overleve uten å putte i meg noe [:)]

Det eneste jeg har fått beskjed om er at jeg må ta en graviditetstest morgenen jeg skal starte på sprøytene[8|] Jaja venter jo TR 17 dager før sprøytestart, så kanskje noe med det å gjøre[8|] Ikke alt vi skal skjønne[:D][:D][:D]

Ja det fikk jeg beskjed om også, dersom ikke TR var på plass innen sprøytestart skulle jeg ta en test. Men nå er det ingen grunn til det. Gleder meg for at ting endelig går etter planen [:D] Og gleder meg til å stikke puregon pennen inn i valken [8D]

Når jeg var på Hausken å satte inn egg igår, fikk jeg beskjed om at hvis jeg trengte smertestillende, så måtte jeg bruke paracet. og IKKE ibux.

HURRA!!!!!! Det var gode nyheter snuppa!! Da går jo alt etter planen da! [:D][:D][:D] Det blir spennende når du skal sette første sprøyte på onsdag, da er det plutselig snart tid for UL!!

Takk for fin info Ivara[:)] Men siden jeg skal ha TR 17 dager før sprøyte start, så er det vel egentlig ikke noe problem[:)] Den kommer nok[:)]

ORIGINAL: tullemor79

HURRA!!!!!! Det var gode nyheter snuppa!! Da går jo alt etter planen da! [:D][:D][:D] Det blir spennende når du skal sette første sprøyte på onsdag, da er det plutselig snart tid for UL!!

ORIGINAL: Serene

Se der ja vennen nå er du sprøytestikker om 4 dager [:D] og vips så er du ruger [;)]
heie heia

Back
Topp