Da var str 68 pakket ned....

Katala

Betatt av forumet
Da er snuppa mi blitt for stor til str 68 og str 74 er pakket frem.... Hele 71 cm er ho nå! Vokser så skrekkelig fort disse små...

Vil tro det er mange bebiser der ute som begynner å bli store nå? :)

Godt å se at det er flere som kommer etter :) Snuppa har brukt 74 lenge, men har stagnert litt. Regner med det er ny vokserunde snart.,. 

Ja, da har hun blitt stor :)

Her er Snuppa 65 cm. lang og bruker str. 62-68, men jeg synes hun har blitt veldig stor jeg da :)

Bruker også noe i 74, siden jeg kjøpte litt sommerklær i det så de holder hele sommeren.... Går bra om det er litt stort nå :)

Det var en lang pike :) Her er prinsen blitt 69cm lang, men han er jo født i desember da. Men jeg bruker fortsatt størrekse 68 på han, har tatt frem noen plagg i str.74.

Jeg har jo da vært så lur å kjøpe sommerplagg i str 68 før han ble født ut i fra størrelsen på storesøster. Så her må jeg vel ut å kjøpe litt mer sommertøy i str.74 nå. Men han fikk nå i alle fall brukt alt sommertøyet sitt sist uke når det var så pent vær ;)

Hær går det ennå litt i 62 men mest 68. Ingenting i 74 enda men det begynner vel snart å bli på tide å finne det fram. Han er jo 5 mnd nå så om en måneds tid begynner nok 74 å passe;;)

Bollegutt på 10 kg har brukt 80 ganske lenge nå :) storesøster på 2,5 år er veldig lita, så nå kan de bruke samme størrelse i både klær og bleier. Ganske praktisk egentlig :)

Oliver bruker mest str 68.. Men må begynne å bruke str 74 i pysj og hele dresser ;) Han er nok 69cm tipper jeg...

Da var 62 pakket ned og jeg har vært på storshopping i str 68! Er glad for at butikker som cubus,hm,lindex og kappahl har overkommelige priser på babytøy for minsten vokser fort! :)

62 og 68 her.. Nettopp starta med 68:) Hu ligger på persentilen litt under midten;)

vi er enda på 56 noe 62. klærene er litt mindre pga jeg tromler alt!

~Effy~ skrev:
vi er enda på 56 noe 62. klærene er litt mindre pga jeg tromler alt!

Har du en ganske liten gutt da? :) Jeg trodde mi var liten, men hun bruker 68 :)

Han er naturlig liten ja! Både jeg og pappen var veldig små babyer. Men vi er begge høye i dag, så han er bare litt treig som oss!! hehe....
Men størrelser er så forskjellige! Størrelse 9 mnd i usa er samme som 6 mnd i norge!

~Effy~ skrev:
Han er naturlig liten ja! Både jeg og pappen var veldig små babyer. Men vi er begge høye i dag, så han er bare litt treig som oss!! hehe....
Men størrelser er så forskjellige! Størrelse 9 mnd i usa er samme som 6 mnd i norge!

Vi er små vi og, alle mine tre har ligget under gjennomsnitttet :) Tenkte bare at han måtte være så bitteliten, siden han brukte 56 som i tillegg var blitt mindre pga tromling, hehe :)

Det er mer og mer str 68 som forsvinner i esker nå.. Han har strekt seg til 68cm og dermed så er det snart bare 74 i bruk :D

Back
Topp