Da var "stellevesken" på plass

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Har en standard stelleveske fra storebror. Sånn svart firkantet og litt kjedelig.
No ville eg og ha en litt vanlig veske med god plass. Kjøpt romdeler på ebay og i dag fant en vesken :D
Den har i tillegg til de korte reimene, lang skulderreim som kan tar av og på. Tror eg ska bli fornøyd med denne :)

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Den var veldig fin og så himla romslig ut!
Jeg kjøpte en på Babyshop selv, men har ikke lest noe om den før jeg kjøpte den og nå lurer jeg på om jeg faktisk hår rundt med stelleveske i krokodilleskinn?!?

http://www.babyshop.no/stellerom-og-amme/stellevesker/tote-slouch-iguana-black-leather

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen
Iguana skinn?? :eek:

Den er veldig romslig. Et stor rom med noen smålommer på siden. Akkurat slik jeg ville ha det. Selv med romdeleren er det bra med plass.

Fine vesker. Den beige ligner veldig på den jeg har kjøpt på Morris (egentlig en vanlig veske men med godt plass). Men ut v nysgjerrighet, hva er denne romdeler saken som det prates om? :)

Jeg har også bare kjøpt en vanlig veske. Gidder ikke bruke masse penger på en dyr stelleveske når jeg fant en helt vanlig stor veske på tilbud til 200 kr. Dessuten har jeg tidligere ikke blitt helt komfortabel med stellevesker, og heller gått over til sekk, og da er det i hvert fall bare dumt å bruke mer penger på det enn nødvendig.

Den heter iguana men står på babyshop at den er laget av alligatorskinn. Uansett, holder meg til stoff jeg =)

Ja, men syntes det var litt ekkelt å skulle gå rundt med alligatorskinn også jeg da! Betalte ikke så mye for den ettersom jeg jobber på Babyshop, men vi hadde nettop fått den inn og jeg er jo litt distré for tiden så tenkte ikke på å sjekke hva den var laget av!

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Den var jo genial! :)
Tar det lang tid å få den tilsendt?
Og har du link til bestilling?
Kan man velge farge? :)

Var ikke så ille leveringstid. En uke? Du kan selv bestemme farge ja. Jeg tok den hvite. Luktet mye kjemikalier, men tror det vil forsvinne etter en runde i vaskemaskinen.
Ska finne link til deg.

... Og da fortet jeg meg å kjøpe en sånn... Huff, så lettvint det er å handle på ebay... :oops:

Termin 4.juli

Kjøpte på Ebay eg og, ble vell en hundre lapp totalt med frakt :)image.jpg

Back
Topp