da var sonden ute! **oppdatert**

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
satt her å venta og venta på at klokken skulle bli 8.15 så vi kunne dra den ut,det var så digg å få det vekk! sambo skal levere måleren spå sus i lunchen og forhøre seg om "hva nå?".... imre har jo logget på noe med 7kg siden helt i beg av januar.. altså ikke gått opp en hel kg på 4mnd..

LEGETIME I MRG KL 13.30 PÅ SUS! JUHUU!! han legen var syk i dag,men de håpet han kom i mrg. :):):):):)

Hååååååååper at de kan finne svar på noe!!!![:)][:)] hvordan reagerte Imre på å ha den? :)

Hurra for et sondefritt liv [:D]
Det gjorde nok godt både for liten og stor å få den vekk!!! Håper inderlig at de finner noen gode svar til dere!!
*klemme på*

Imre har vert UTROLIG flink etter at vi kom hjem fra sus!! sonden var jo tapet fast over og under nesa,langs kinnet,bak øret,ned brystkassa,og så lå boksen i en vanlig rompetaske han måtte ha på stakkar.. var på det strammeste,men denbare falt av hele veien,for lita rompe lille fisen vår!!!

gikk over all forventning i natt oxo,ikke noe særlig for han som snurrer så om natten å ha dne rompetaska på. :)

Godt at sonden er ute og at det gikk bra, flinke gutten deres!!! Håper virkelig noen kan gi dere et svar snart og en oppfølgingstime!
Lykke til!

Flinke Imregutt! [:D] Håper virkelig dere får noen svar nå! Hørtes kjipt ut å ligge med rompetaske ja..[8D]

Godt for Imregutten å få den ut og vekk tenker jeg meg! [:)]

Så flink han er, godgutten! [:D]
Og så bra å ha det overstått! Håper det kommer noe godt ut av det og at det er vektøkning i vente framover... [:)]

Så flink han var som beholdt den inne så lenge som han mått [:)]
Håper virkelig at de finner noen svar til dere sånn at det blir bedre å være Imre-gutt [:)]

:=:):):):)

Kjempebra! Håper legen er frisk i morgen!!!!!!!!!

Så bra, krysser fingre for at han er frisk i morgen [:)]

ORIGINAL: Kaizer

Godt for Imregutten å få den ut og vekk tenker jeg meg! [:)]

så digg!! håpe dere får någen svar imårå då [:D]

[:)] Tvi

Hurra for legetime i morgen!! [:D]

imre er sterk og flink,  akkurat som mamman sin. Håper det kommer seg nå, at dere får svar som virkelig svarer på det dere lurer på[:D]

ORIGINAL: UneMi

imre er sterk og flink,  akkurat som mamman sin. Håper det kommer seg nå, at dere får svar som virkelig svarer på det dere lurer på[:D]

tusen takk!!!! det var fint sagt!! [:)][:)]

Back
Topp