Her er jo ferien "aldri" over for min del.. er i permisjon fram til slutten av mars.
Men mannen har ikke mye ferie igjen, mulig vi drar en kort uke til Spania i september. Nå har vi akkurat hatt besøk av 10 spanske familiemedlemmer som var med til mamma og pappas feriehus i Sverige. Vi hadde helt fantastisk flaks. Rett før og etterpå regnet det hver dag... Mens vi var der, var det sol og fint vær og vi storkoste oss. Jeg badet masse, noe jeg ikke hadde trodd jeg skulle få gjort med to små. Jeg og mannen min fikk til og med jogget oss en tur! Og Alma storkoste seg med sin yngste fetter på 10 mnd (veldig omsorgsfull mot han) og sine eldre kusine og fettere på 5-11 år. Til min overraskelse gikk hun instinktivt nesten hele tiden bort til niåringen, lente seg på han, satte seg inntil han, ville holde han i hånda, var nærmest litt klegg:) og han tok den æren veldig fint. Den femårige kusina ble litt sint og sjalu, men det gikk seg til. Det som er litt vanskelig er at Alma forstår alt de sier på spansk, men snakker tilbake på norsk, he he. Hun snakker litt spansk, men enda ikke i setninger. Blir gøy neste år når hun sikkert snakker spansk mer flytende og de kan forstå hva hun sier.
Vi har hatt en strålende ferie, var jo også en uke på Mallorca. Nå er det bhg igjen, hun har begynt i ny bhg og det gikk over all forventning. Hun stortrives der, det er så godt å se. Ble tatt utrolig godt imot og snakker ofte til meg om hvem som er kontaktpersonen hennes. Oi, dette ble langt, visst...:)