Da var sommerferien bestilt

ToSmå2010

Forumet er livet
Har bestilt feriehus i danmark, så får satse på fint vær[:D] 

Pleier alltid reise til syden, men syns det var litt drøyt å ha med en nyfødt baby til sånn varme. hehe..
Så da blir det danmark iår, med legoland og løveparken.. Typen har aldri vært der så han gleder seg[8D] Blir nok moro for snuppa også[:D]

Litt spent på hvordan det skal gå med babyen, men får satse på at han er en grei kar[;)]  hehe..

ORIGINAL: ToSmå2010

Pleier alltid reise til syden, men syns det var litt drøyt å ha med en nyfødt baby til sånn varme. hehe..
Så da blir det danmark iår, med legoland og løveparken.. Typen har aldri vært der så han gleder seg[8D] Blir nok moro for snuppa også[:D]

Litt spent på hvordan det skal gå med babyen, men får satse på at han er en grei kar[;)]  hehe..

Det blir nok sikkert stas skal du se :) Håper dere er heldig med været og det høres nydelig ut å leie feriehus å besøke forskjellige serveridigheter. Mye å se frem til der vil jeg tro [:D]. vi skal helt til usa med en nyfødt en hehe. Håper det også går bra [;)].

ORIGINAL: Anonymius

Det blir nok sikkert stas skal du se :) Håper dere er heldig med været og det høres nydelig ut å leie feriehus å besøke forskjellige serveridigheter. Mye å se frem til der vil jeg tro [:D]. vi skal helt til usa med en nyfødt en hehe. Håper det også går bra [;)].

Ja det blir nok bra[:D]

Oi USA ja, spennende da[:D] Jeg var i Seattle for noen år siden, reiser gjerne en tur igjen.. Men er laaaang flytur. hehe.. [8D] Heldigvis satt jeg på første klasse på flyet.. Greit med litt behagelig sitteplasser.. [:D]

Men det blir jo sikkert en fin tur, de er jo så små.. Så er lov å håpe at de sover mesteparten av turen. hehe[8D]

ORIGINAL: Anonymius

Ja det blir nok bra[:D]

Oi USA ja, spennende da[:D] Jeg var i Seattle for noen år siden, reiser gjerne en tur igjen.. Men er laaaang flytur. hehe.. [8D] Heldigvis satt jeg på første klasse på flyet.. Greit med litt behagelig sitteplasser.. [:D]

Men det blir jo sikkert en fin tur, de er jo så små.. Så er lov å håpe at de sover mesteparten av turen. hehe[8D]

Jepp blir spennende å se, vi reiste dit i fjor også og det gikk bra men sef veeeeeldig langt reise. 1 time og litt mer fra bergen til danmark og fra danmark til usa 9 timer så det tar sin tid. Men det skal nok gå bra. På usa flyet har de sånn bag greie som en henger på veggen så det er jo veldig bra [;)]! og så er de så små sover,gurgler og driter :P hehehe.. så får satse på sommerferien går som smurt [:)]

Hørtes ut som en deilig ferie[:D]

Vi har nylig flyttet, så skal bli hjemme i sommer. Både for å spare litt penger, og sånn at vi får ordnet utebod, garasje og hage[:)]
Gleder meg til små turer i Norge og besøk av venner og familie utenom det[:D]

vi har ikke planlagt noe enda.. må nesten se hvordan gullene blir osv.. så tar vi kanskje en tur bort på sparket... danmark eller bare en liten tur i norge..

ORIGINAL: marinapia

Hørtes ut som en deilig ferie[:D]

Vi har nylig flyttet, så skal bli hjemme i sommer. Både for å spare litt penger, og sånn at vi får ordnet utebod, garasje og hage[:)]
Gleder meg til små turer i Norge og besøk av venner og familie utenom det[:D]

Høres ut som en koselig sommer det også[:D] Vi har bestilt sammen med pappa og stemora mi, og plutselig fikk jeg en mail av han nå om at de skulle betale vår del også[:D][:D] Og det skal jeg jo ikke nekte på. hehe..

så koselig da[:D]
Vi har selv lagt ferien til danmark med legoland til sommeren.......Så det MÅ bare bli litt fint vær altså[;)]

Back
Topp