Da var sjefen informert.....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Ettersom den store nyheten ble offentlig etter UL i går, var jeg var nødt å informere sjefen i dag ;)

Man er da rar.... skikkelig dårlig samvittighet for at man blir gravid i ny jobb. Begynte her 1. februar og var allerede kvalm og gravid! ;)

Jobbeklærne har skjult magen godt og sjefen er ikke på arbeidsplassen. Men like greit at hun får vite det fra meg enn viavia....

Tok sjefen det fint? Jeg begynte også i ny jobb 1. Februar, og gruer meg til å fortelle det..

Tok sjefen det fint? Jeg begynte også i ny jobb 1. Februar, og gruer meg til å fortelle det..

Tja ;) Hun skrev i eposten noe slikt; "Gratulerer, så hyggelig for deg! Godt å høre at du er i god form. Si ifra når du vet når du skal ha permisjon slik at jeg kan begynne å lete etter vikar."

Haha! Så bra for MEG, men ikke for henne tenker jeg ;) Og takk og lov for HENNE at jeg ikke er dårlig nå, så hun slipper fravær ;) Og praktisk tenkning med en gang, selv om det er mange måneder til jeg skal ut i perm ;)

Tja ;) Hun skrev i eposten noe slikt; "Gratulerer, så hyggelig for deg! Godt å høre at du er i god form. Si ifra når du vet når du skal ha permisjon slik at jeg kan begynne å lete etter vikar."

Haha! Så bra for MEG, men ikke for henne tenker jeg ;) Og takk og lov for HENNE at jeg ikke er dårlig nå, så hun slipper fravær ;) Og praktisk tenkning med en gang, selv om det er mange måneder til jeg skal ut i perm ;)

Men sånn må det vel være også? Jeg hadde tatt det som et positivt svar, jeg :) Er jo lurt å tenke litt framover tidlig, og babyen har jo ikke så mye å si for henne som for deg :)

Jeg begynte i ny jobb 15. desember. Jeg har gruet meg noe så innmari til å fortelle det til sjefen. Jeg fikk dårlig samvittighet, for da dette var en fast jobb så følte jo selvfølgelig jeg at det var dårlig gjort å "utnytte" situasjonen og få barn så kort tid etterpå. Uansett, det er jo ikke sann det er. Man kan jo ikke ha dårlig samvittighet for noe sant. Sjefen tok det supert og jeg gleder meg enda mer til oktober :)

Back
Topp