Da var september åpnet!

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Tenk hvor langt vi er kommet ❤ september gruppa har åpnet, og noen har allerede vært på OUL og andre skal snart :)

Masse god jul til dere alle! Dere er en flott gjeng. Tipper flere av oss tar litt julefri, så kos dere masse med det! :)

Helt merkelig:eek::p samtidig føles det ut som jeg har vært gravid en evighet. Har nok også litt med at jeg ble gravid med ivf og satt hormonsprøyter, var på kontroller osv i forkant av graviditeten.

Ja tänk det!! föler tiden går hinsides fort!! nyter hver eneste dag och gleder mig till varje ny! Enig i att dere er en flott gjeng å skravle med! Nyt juletider med nära och kära och ett litet liv i magen! God jul!

Når en føler tida snegler seg avgårde så hjelper det litt på ja ☺️

Ja syns det er helt utrolig at jeg er kommet så langt og er utrolig takknemlig for det ❤️
Og 1 uke til oul her og vi får vite om der blir jente eller gutt ❤️

Gurimalla! Ja tenk det! Syns nettopp jeg stod der med den positive testen i hånda og tårene trilla ♥️

Tenk hvor langt vi er kommet ❤ september gruppa har åpnet, og noen har allerede vært på OUL og andre skal snart :)

Masse god jul til dere alle! Dere er en flott gjeng. Tipper flere av oss tar litt julefri, så kos dere masse med det! :)
De første 12 ukene går saaakte, etter det raser tiden avgårde!

Fy søren ja, så fort tiden går nå ❤️ Kommer til å snegle seg av gårde igjen nå som jeg er så nære oul men :p

Back
Topp