da var puppene vekke

malingullet

Glad i forumet
oppererte på tirsdag.går kjempefint.klart det er vont men er jo en stor opperasjon.er en ubeskrivelig glede å få de fjernet[:D]så håper på ar sårene gror fort og at det ser fint ut.skal på kontroll på mandag og da får jeg se de for første gang

uff hehe neida.tatt en reduksjon[;)]

Oi, det skal jeg også gjøre.. Var det grusomt ? [:o]

[:D]
ORIGINAL: MarcElia

Oi, det skal jeg også gjøre.. Var det grusomt ? [:o]

neie for å være helt ærlig så gjorde det ike halvparten så vondt som jeg hadde trodd.du kan glede deg,det kan jeg bare si deg.gruet meg jeg også men de var så flinke og snille der oppe og alt gikk kjempefint.tar tid og venne seg til disse små

bare lurer... hvor store er puppene når de er så store at man vil redusere de??[8|]

ORIGINAL: stineliten

bare lurer... hvor store er puppene når de er så store at man vil redusere de??[8|]

kan svare for meg selv som var en 90dd.kan tenke meg jeg er 85c nå.kanskje en b.vet ikke helt ennå

ORIGINAL: neflonde og prinsen

aha! reduksjon ja... begynte å lure litt her jeg sitter[;)]
har lyst å løfte de litt opp jeg... for har fin størrelse... men de er så slappe, og henger litt[&:]

kroppen forandrer seg vetttu[;)]akkurat nå er jo puppene oppunder haken[:D]men går seg nok til om en stund

ORIGINAL: rutla

det har eg o lyst te.. tror du eg har store nok når eg har 70e? får jo ikkje kjøpt bhar eg ein gong...[&:]

det har du.de sier det ikke er størrelsen men plagene det kommer ann på.jeg batalte for det selv da.verdt hver eneste krone.eneste luksusproblemet jeg har er at jeg røyker[&:]

grattis! har selv gjort det og det er den beste beslutningen jeg har tatt i hele mitt liv!

ORIGINAL: malingullet

oppererte på tirsdag.går kjempefint.klart det er vont men er jo en stor opperasjon.er en ubeskrivelig glede å få de fjernet[:D]så håper på ar sårene gror fort og at det ser fint ut.skal på kontroll på mandag og da får jeg se de for første gang

Jeg også skal ta[:D]
Jeg skal på kontroll med di i april, hvor lang tid tok det fra kontrollen til du fikk time til operasjonen?

GRATULERER!!!!!

Har en venninde som har gjort det samme!
Kjemeflott ble det, og veldig fornøyd er hun!!!
[:D][:D][:D]

ORIGINAL: neflonde og prinsen

aha! reduksjon ja... begynte å lure litt her jeg sitter[;)]
har lyst å løfte de litt opp jeg... for har fin størrelse... men de er så slappe, og henger litt[&:]

Sånn er det her også[&o] 
Håper du blir fornøyd med resultatet da[;)]

ORIGINAL: susidusi

ORIGINAL: malingullet

Jeg også skal ta[:D]
Jeg skal på kontroll med di i april, hvor lang tid tok det fra kontrollen til du fikk time til operasjonen?

tok en mnd det[:D]

skulle gitt meg litt av reduksjonen din vettu[;)][:D] hehe, neida[:D]

ORIGINAL: Grusomme Gabriel

MALINGULLET:  Kan jeg spørre hvor mye du tok av dem? Fikk du vite hvor mange kilo de tok av dem?
Hvor gjorde du det? Hvor mye betalte du?

Jeg gjorde det i Februar i 2003. Fikk det dekket jeg[;)]Fordi jeg ifra jeg var 12 har hatt DE badoisene...

Jeg var tynn og fin i kroppen , så det første man såg da jeg kom gående var PUPPENE!

Alltid plaget med hodepine og vond nakke/skuldrer. Gjorde det på Sauda sykehus jeg, tok av 1 kilo pupp tilsammen.
Jeg hadde str.75f ....Nå bruker jeg 75c og er fornøyd. Men litt trist at jeg ikke fikk ammet etter jeg tok reduksjon. Jeg fikk masse melk i puppene , men melken kom ikke ut pga av alt for trange og sammenklemte melkeganger.

Mange kan vokne etter en slik opperasjon og IKKE ha brystvorter lenger, fordi om man må flytte på dem,kan det være at kroppen ikke tar dem til seg igjen... Jeg hadde heldigvis mine, men jeg har ikke "følelse i dem". Er ikke i sexuel samvær med kroppen om du skjønner. De blir veldig lett stive, men ikke pga berøring. Men så har HELE puppen på en måte blitt en eneste stor brystvorte...hehe..For hele puppen er døds følsom liksom....Kan jaggu knipe mye i vorten før jeg kjenner det...Som på en måte når man  ammer og er herdet .......

Bare litt sånn info ..for dem som vurderer å ta en slik opperasjon........[;)]

hei hei.vet ikke hvor mye de har tatt av ennå.oppererte på volvat og betalte 26 tusen kroner,men det var det virkelig verdt.eneste som er drit er at jeg ikke klarer slutte og røyke[&:]

Back
Topp