Da var pakken

Tuvasm@mm@

Gift med forumet
Hentet men, må si jeg er litt skuffet over gaven, det skulle være en gave tilegnet en på 10 mnd men må si at denne er vel mer 0-6 mnd, eller er jeg på bærtur? (Det er en klovnespilledåse eller hva heter for noe som du kan trekke opp.)   er det frekt av meg å gå i butikken igjen å høre om jeg kan bytte det i noe annent?

Er vel ikke frekt å bytte den, er det det da? Er vel mye bedre dersom du er fornøyd med gaven!

hehe kan jo hende dem tenker utakknemlig dritt kjærring[8D] Kan hende jeg hadde for store forhåpninger til gaven at det var noe mer å leke med[8|]?

Nei det var den julekalendergaven, hadde da aldri turt å legge dette ut vist hadde vært julegavevennen[;)]

Gå og  bytt den du, er jo ikke noe for en 1 åring det der !!!!!!!

ORIGINAL: kjersti72

Gå og  bytt den du, er jo ikke noe for en 1 åring det der !!!!!!!

Nei syns ikke akkurat det jeg heller[&o]

Det der en babyleke verken mer eller mindre !!!!

ORIGINAL: kjersti72

Det der en babyleke verken mer eller mindre !!!!

Akkurat det følte jeg også det var.

Da for jeg mane meg opp til jeg skal hente thea i bh og så går jeg å bytter den[;)]

ORIGINAL: Tuvasm@mm@

Da for jeg mane meg opp til jeg skal hente thea i bh og så går jeg å bytter den[;)]

Herregud.. Nu trodde æ at du skulle gå i bærre BH`en og hent Thea... [8|] [8D]

ORIGINAL: Monsilar

ORIGINAL: Tuvasm@mm@

Herregud.. Nu trodde æ at du skulle gå i bærre BH`en og hent Thea... [8|] [8D]

ORIGINAL: *Isabell*

Fikk du bytta gaven??[:)]

Lura æ og på.. [8|]

hehe - begynte først å lure på om det var fra gavevennen din, for det hadde vel vært litt vel direkte, men så så jeg jo at det var fra julekalenderen, og da var det jo en helt annen sak [:D] hehe - håper du fikk byttet den - den passer ihvertfall ikke til den alderen barna våre er i!!

Ja fikk byttet den, hu som sto der glisa da jeg sa jeg ville bytte den for den passet liksom ikke til min tuva på 10 mnd; det var ei anna ei som hadde funnet og pakket gaven og hun er vel ikke helt inne på Hva en på 10 mnd leker med, men fikk denne da.

Dette er en musikk tv, passer litt bedre til en på 10 mnd syns jeg[;)]

den var jo kjempefin da [:D] gøy med ting som lager lyd [;)]

Den var noe bedre ja, passer bra den [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: tonje07

den var jo kjempefin da [:D] gøy med ting som lager lyd [;)]

sign[;)]

ORIGINAL: Tusull

Julekalendergave..???
Hvilken julekalender??[8|]
...nei jeg er ikke oppdatert her nå føler jeg.. [8|][:-]

Gått glipp av no nå tusull? ikke bra[8D] Nei det hadde seg slik at jeg var innom på yes vi leker butikken her på mandag og kjøpte ei jule gave og der har dem sånn julekalender, der du skriver navn, alder og tlf.nr på en lapp og så blir det trekt ut en heldig vinner som vinner en ting i sin alder når dagen er over og tuva var så heldig at hun ble trukket ut da skjønner du og så fikk hun den gaven du er i innlegget mitt og den var jo ikke i hennes alder kan du si[&o] Er du blitt no klokere nå tusull???

Hihi, jeg ble helt sjokka til å begynne med jeg også! *herregud, tenk å si noe sånt da, og stakkars gavevenn....* [:D] Men så leste jeg videre da. Litt barnslig den leka der ja kanskje. [8|] Bra at du fikk bytta da. [:)]

Back
Topp