Da var OUL overstått:)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
For en flott time,hun hadde med seg en lege student,så dem kikket og målte begge to. Var inne 45 min. Skal tilbake 21 mai på vekstkontroll. Kjønnet var litt vanskeligt å se,men hun trodde kansje det var jente,men var ikkje helt sikker. Fikk et bilde av ei hånd einaste for h*n lå me rompa ned og ryggen mit magen min.. Så håpe på bedre bilder neste gang ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Og termin ble flyttet 2 dager frem,fra 8 til 10 juli. (bursdagen til eldstemann :) )

Så dumt ay babyen ikke var sammarbeidsvillig da.
Men godt å høre at alt så fint ut ellers :)
Samme termin som meg ;)

Så bra at du hadde en fin opplevelse! :)
Synd at baby gjemte seg, men så lenge den var frisk er jo det fantastisk i seg selv! :)
Var den liten eller stor siden du skal sjekke vekst?

Gratulere med vel overstått ul

Det er pga av for lavt stoff skifte eg måtte på vekstkomtroll

hei blomsterpiken:) håpe lille er mer sammarbeids villig på neste ul da,men godt du hadde en fin opplevelse med ul :)
ser du har lavt stoffskifte,det har jeg også.........fikk påvist det da jeg hadde fått min andre datter i 2010

Fikk det påvist forrige gang eg gikk gravid. Må du og på vekstkontroll?

Jeg har vært på liti ul den 15 januar og da sa legen att alt ar bra,skal på oul den 27 feb.så da får jeg høre da,men magen min er vist stor til bare å være 16 uker på vei,det kan komme av att det er tredje gang da :) er den lille i magen din litt liten?

Nei hun sa ingenting om det. Var fastlegen min som ville at eg sgo ha det.
Magen min og er stor,er 4gangs fødene

Gratulerer med overstått oul!:) Får håpe lillegull er mer sammarbeidsvillig neste ul ;)

Gratulerer med fin ul,så får vi håpe luringen viser seg bedre på neste titt :-)

Ja håper også det. Søstra mi sa at eg måtte få meg time hos sigrids ultra men eg vett ikje om eg gidder.. Tror eg klarer og vente.. Men når eg talte ukene til neste gang(15 uker) så hørtes det veldig lenge til....

Gratulerer med vel overstått ultralyd! :)

Back
Topp