Da var opresjonen over

Tuja77

Forelsket i forumet
Endelig var det over. Det ble ikke mye søvn på meg i natt og da Lea våknet i natt var jeg snar med å legge henne ved siden av meg.Ble bare liggene å kikke på henne.(sånn som da ho var nyfødt) vet ikke om dere vil høre om dagen vår jeg..dere får si fra i så fall. Jeg er lettet nå[:)]

Vil gjerne høre jeg![;)]

Så bra at alt er over, og alt gikk bra. Du må gjerne dele opplevelsen din med oss hvis du vil.

Vet hvordan det er når barnet ditt skal opereres. Madeleine ble operert 12 januar, og alt gikk heldigvis fint da også[:D]

så godt at det endelig er over!! Du er vel sliten nå tenker jeg? Jeg vil gjerne høre hvordan det har gått..

Starter på begynnelsen jeg da....Sto opp kvaart over fem i morges for å gi Lea litt drikke før det var to timer til fremøte.(pga Faste) kvart på syv pakket vi lea godt inn og dro til Lovisenberg.Mamman min møtte oss i døra der (ho jobber der) og der bar opp på innleggelse. som alle andre steder ble det venting og venting men tre kvarter etter vi hadde time kom vi inn på oprasjons stua. Jeg hadde Lea i mine armer da de satte på henne maska og ho ble helt hysterisk.Etter ca 1min sovnet ho.Det var en av tingene som jeg hadde gruet meg mest til men jeg syns ikke det var så ille som mange sier.Syns det var værre og ta med meg bamsen hennes og gå ut å vente på venterommet og ikke være der med henne. Etter ca 30 min (laaaaange) kom de å hentet oss, ho lå da på oppvåkningen og var så bitte liten i den store senga (de har ikke barnesenger der) og sov så søtt. Fikk beskjed om at jeg helst ikke skulle røre henne for at ho skulle få sove lengst mulig og få en rolig oppvåkning.Phuuuu så vanskelig det var å ikke røre på sitt lille gull.Litt over en time gikk hvor legen,anestisilegen og to sykepleiere passet på og var å snakket med oss våknet ho helt i ørska. To timer senere og med et slakt av liten tulle fikk dra hjem.All ære til personalet der som tok godt vare på en nervøs mor og all ære til min mann som var rolig,varm,støttende og helt utrolig god å holde i hånda.Jeg elsker deg vennen min.
Følsene mine i natt og i dag har vært et eneste kaos og det var godt å komme hjem igjen.
takk for at dere hørte på meg....det ble litt rot her men.....

Nå kan dere flinke foreldre slappe litt av! Slitsom påkjenning dette her.

Er vel godt tenker jeg! En klem til dere!

så godt at alt gikk bra, dere har vært flinke alle tre[;)] lykke til videre

Du hamarjente.....jeg spurte litt ang det du hadde fått beskjed om ang narkose og kg.....bare si fra om du vill høre hva de sa....
Og chello har dere hørt noe fra poliklinikken enda??

Ja det er godt at det er over nå....men følsene mine har vært så på hugget det siste døgnet at jeg har ikke klart å roe meg helt ned enda...svelget mange tårer da jeg måtte forlate snuppa på bordet der og da jeg ikke kunne ta på henne.Lurer på om det kommer noen reaksjon på det.[:(][:(] Glad jeg har Jordbæret å snakke med og som kan litt sånn sykehus ting....

Får jeg spørre hva hun ble operert for?
Fint at alt gikk bra! Var vel godt å kunne få dra hjem igjen, og alt var over![:)]

Jeg er helt rørt her jeg sitter...fikk tårer i øynene.
Så godt det er over[:)]

Heidi82 ho fjernet polyppene

Back
Topp