Da var omgangsjuken her også

Kranglefanten

Forumet er livet
1 døgn etter endt penicillin kur var det på an igjen.. I natt har vi skiftet sengetøy hele 6 ganger[8|] Heldigvis ikke noe diarè enda, bare oppkast. Men vi har ikke sovet en døyt i natt....og ser virkelig frem til en dag med pakking[8|]

Litt trist er det at vi ikke får reist til oldemora til Noah på besøk, vi har ikke vært der siden Noah var 5 uker gammel - men hun har vært hos mamma er par ganger så hun har jo sett han liksom. Herk![:'(]

Så dere som allerede har hatt ulumskhetene, har dere noen tips?

Damen på legevakta mente at for et 10 mnd gammelt barn var farris og eplemost greit - selv om jeg har mine tvil[8|] Banan, blåbær saft og blåbær yoghurt er på lista til vanlig, så om det er noe annet som er greit å gi disse små, skrik ut!

Vi har akkurat gjort oss ferdig med en uke med oppkast og diare her...utrolig slitsomt!
Jeg gav Mini avsilt havresuppe på flaske, det syntes han smakte godt, det kom ikke opp igjen og inneholdet godt med næring. Farris og eplemost ville han ikke ha....
MME kom opp igjen med en gang så jeg gav for det meste (sukker)vann og saft å drikke. Fruktmos gikk også greitt, mens grøt kom opp igjen.

Lykke til - det er et skikkelig slit med omgangssyke og man får j så vondt av disse små.....

ORIGINAL: Amelia74

Vi har akkurat gjort oss ferdig med en uke med oppkast og diare her...utrolig slitsomt!
Jeg gav Mini avsilt havresuppe på flaske, det syntes han smakte godt, det kom ikke opp igjen og inneholdet godt med næring. Farris og eplemost ville han ikke ha....
MME kom opp igjen med en gang så jeg gav for det meste (sukker)vann og saft å drikke. Fruktmos gikk også greitt, mens grøt kom opp igjen.

Lykke til - det er et skikkelig slit med omgangssyke og man får j så vondt av disse små.....

Havresuppe?[8|] Den må du forklare litt nærmere[8D]

ORIGINAL: Mamma 04og09

ORIGINAL: Kranglefanten

ORIGINAL: Amelia74

Havresuppe?[8|] Den må du forklare litt nærmere[8D]

Havresuppe

Antall porsj. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

0,6 liter vann

30 gr havregryn

saft

Sukker

FREMGANGSMÅTE: Grynene kokes langsomt møre i vannet. Tilsett saft og sukker etter smak.

Gammel norsk oppskrift.

Takker.[:D]

Uuusj, god bedring! Ingen tips herfra dessverre [8|]

Back
Topp