Da var nyheten ute i verden!

Har fortalt det til nærmeste familie, og noen gode venner :)
Og så til den kommende storesøstra, og hun er veldig ivrig på å få fortelle videre, men må nok holde på hemmeligheten en stund til :)
Er bare ca 8 uker ennå :)

Vi fortalte det etter UL i går til de kommende besteforeldrene på begge sidene :) også en stolt oldemor som vet det. ellers har vi ikke tenkt å rope ut om det , folk ser det vel etterhvert ;) prøver å psyke meg opp med å si det til sjefen snart. Har jo en del kontroller jeg skal igjenom ( blir fulgt tett opp grunnet tidligere SA), så sjefen må vel få vite det :)

nærmeste familie fikk vite det etter ul 9+1 nå vet de fleste venner og kjente det også, men fb blir det nok etter den ordinære ul

Har fortalte til mamma og pappa. den yngste broren min og ei venninne. kommer til og fortelle det til flere nå som vi snart er 12 uker. På facebook vet jeg ikke når jeg kommer til å fortelle det.

Fortalte til noen vennepar ganske tidlig, fordi det falt seg naturlig i samtaler...

Familie/besteforeldre fikk vite rett før uke 12. Men viste seg at mamma visste... Hadde finni "Gravid igjen"-bok hjemme hos oss da hu var barnevakt.

Facebook forteller vi IKKE om graviditeten. 400 "venner" x 2 trenger ikke vite det.

Gode venner får nok vite om det utover sommeren :-)

*Venter #2 i januar 2014*

Back
Topp