Da var nyheten ute i verden!

Babirusas

Andre møte med forumet
Er nå 10+3. Jeg og samboeren min var på ultralyd i går og så en liten bamsemums med et godt bankende hjerte! Så når vi kom hjem la vi ut nyheten på facebook :))

Flere som er tidlig ute? :)

Så koooslig :D

Mange vet det allerede, familie, jobben, noen venner... Er 10+2 i dag, og de har visst det en stund :) Men ikke no facebook-nyhet enda :) Skal på ul om en uke, da føler jeg mer sikker :)

Jeg er 10+4 og er ikke klar for å dele nyheten på Facebook.. Nærmeste familie og noen nære venner vet... Mulig det blir Facebook news etter oul 1 august :)

Vi skal ikke dele på Facebook ennå. Det er kun noen få i familien og ei venninne som veit det ennå. Skal si det til symøte jentene til uka, for der sier vi alt :) men vi er bare 4 stk da :)

Ikke Facebook her heller. Heller ikke om legen finner hjertelyd på mandag. Hemmelig for Facebook frem til hvertfall uke 14!

Tipper vi venter til oul. :) De nærmeste vet det allerede, men ikke lyst å dele med alle ennå :) Vil være litt mer sikker.

Næraste familie og vennar veit det, men ventar i alle fall 3-4 veker til med å publisere det til alle. Kanskje ventar eg til etter o.ul og... Får sjå..

Familie, venner og jobben vet det.. Blir nok ikke noe offisiell facebook-nyhet herfra.. De jeg syns er viktig at får vite det, vet det allerede.. Og resten får vite det etterhvert :) Blir nok kanskje nærmere fødselen, men ikke no oppdatering på facebook på LEEENGE.. :)

Jeg venter til etter oul :) De nærmeste venninnene mine, og søstrene mine vet det, men utover det, så har vi planer om å holde det hemmelig en god stund til :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Jeg har ikke sagt det til en sjel. Litt kjedlig å bære på den fantastiske hemmeligheten helt selv. Kanskje dele med familie etter tidlig ultralyd.

Da var det helt offesielt her også:) La det ut på facebook ettrr ul i går :)

Vi venta til etter oul med å dele nyheten på Facebook forrige gang, og kommer til å vente like lenge nå også:). Er 18+3, så oul er rett rundt svingen ;).
Selvfølgelig er det en del som allerede vet det da :).

Familie, venner og jobben vet det.. Blir nok ikke noe offisiell facebook-nyhet herfra.. De jeg syns er viktig at får vite det, vet det allerede.. Og resten får vite det etterhvert :) Blir nok kanskje nærmere fødselen, men ikke no oppdatering på facebook på LEEENGE.. :)
Tenker som deg!! Sist gang trur eg ikkje at eg noken gong publiserte det på FB i det heile tatt...

Jeg har ikke skrevet noe på Facebook ennå. Våre nærmeste vet det, og idag var det tre stolte kommende storebrødre som fikk fortelle om babyen i barnehagen og på skolen ❤

Nei, ikke enda. Nesten ingen som vet det enda her. Kun to venninner, min mamma og stepappa som vet noe. Venter nok en stund med både fb og instagram.

Termin 1.februar 2014

Her er det bare svigerforeldre og foreldrene mine som vet om det, venter med resten til uke 12...bare 1,5 uke igjen :p
Tror ikke vi kommer til å fortelle det på facebook i det hele tatt....de som har interesse av å vite at jeg er gravid får vite det på andre måter :)

Back
Topp