DA var nyheten sluppet ja....

bjlind

Forelsket i forumet
Desverre ble nyheten sluppet til noen venner av oss, fra noen her inne. Litt trist i grunn siden vi ville vente og vi er klar over at det kan gå veldig galt siden det er så kort tid siden fødsel. Ville være mer sikre før det ble offentliggjort Det som er mest trist er jo å ikke få fortelle det selv og enda værre å måtte ta det på sms sent på kvelden i stedet for å si det face to face. . Vel, da har jeg lært en lekse med å passe seg , selv her inne. Jeg mener det er en grunn for at det oppgis nick og ikke fult navn.. men men.. Så hvis det er noen fler som vet hvem jeg er og kjenner noen jeg kjenner.. vær så snill å ikke si det til noen, vi ønsker virkelig ikke å publisere det enda!

Så dårlig gjort! Håper de det gjelder skammer seg...

Men gratulerer så mye, og kos dere masse fremover, kommer nok til å bli bestevenner de to små der ;)

Jeg tror jeg vet hvem du er, er ikke 100% men nesten - men sier selvfølgelig ikke noe til noen. Hva får jeg igjen for det, liksom. :)

Gratulerer!!! :)

Ja Fjärild, vi vet nok hvem hverandre er, men er fint om du ikke sier noe, ønsker ikke det enda jeg :) Uansett så tror jeg ikke du kjenner noen som jeg kjenner annet enn på den berømte ansiktsboka :) Var det jeg syns var trist, å ikke få fortelle det selv, samt å få en litt "småirritert" melding fra venninna mi, ville jo liksom si det sjøl da.. men men.. gjort er gjort (er fort gjort i en port :p) da har jeg lært ei lekse i allefall :D

Å takk for gratulasjoner :) Håper vesle frøet klorer seg fast :D

Thihihihi, vittig at vi er her sammen :p 

(men nå får du ikke føde før meg igjen, selvom du egentlig skal føde en stund etter :p)

Så unødvendig av folk å gjøre sånt. Den personen som gjorde det er sikkert fullt klar over at det ikke skulle spres enda. Hvis "sladrehanken" ser denne stråden: skam deg!!

Ja det skal ikke være lett å holde noe "hemmelig" gitt.... Synes ikke det er lett å vente med å si det til noen selv jeg da ;)

Så utrolig råttent.. hvorfor kan ikke folk passe sine egne saker?

Folk har virkelig fritidsproblemer! Håper du får holde på hemmeligheten di så lenge du selv ønsker!!

Hun hadde "gjenkjent" meg her inne da, så har tydeligvis ikke holdt meg "diskre" nok. Er ikke sikkert hun visste at venninna mi ikke visste enda, men ble så irritert når det først skjedde for jeg hadde samme dag pratet med henne om graviditet og sånn , så ville jo si det selv. men men... jeg har fått hu til å ikke si noe da, så får vi håpe det ikke sprer seg videre :D gjort er gjort, kan ikke gråte over spilt melk og alt det der.. var bare så veldig irriterende .. :)

Synes ikke folk skal si noe før de som er gravide sier "det er ikke hemmelig, bare fortell". I de fleste tilfeller vil man jo gjerne si det selv.

Jeg har selv (dessverre) røpet meg en gang om en venninne, men da sa jeg at "det var en kjempeglipp, du må ikke si det til noen", og det var greit. Jeg fortalte det også til venninnen min som var gravid, at jeg forsnakket meg.

Back
Topp