Da var lyvingen i gang;)

gutt11og?

Elsker forumet
Mine svigerforeldre hadde spurt min mann om vi kommer en tur til de i påska ( de bor et stykke unna).
De byr alltid på vin, og jeg takker alltid ja, men kan jo ikke det nå, så da hadde han sagt at jeg ikke er helt i form, muligens influensa ;) så, da er vi i gang med lyvingen;) hadde håpt på å klare å holde oss med å si noe til noen til mnd skiftet april/mai ;)
lyver dere om graviditeten nå, eller har dere begynt å si det til familien? Jeg er jo bare 4 uker på vei, ssåvidt har jo akkurat fått vite det selv ;)

Vi har sagt det til nærmeste familie og venner. Godt å ha noen å glede seg sammen med, og ikke minst snakket med :)

Har sakt det til foreldrene mine, og skal snart si det til søsteren min. Svigermor får vite det når hun kommer på besøk i april.

Er kun sjefen min og to nærmeste venninner som vet det (men kun fordi de har visst om at vi holdt på med ivf-forsøk). Tenkte å vente til uke 10 hvertfall før vi sier det til foreldre og søsken. Men jeg er superuggen trøtt hele tiden, så i besøk biter jeg tennene sammen og hvis jeg er for dårlig til å gå så sier mannen at jeg begynner å bli syk og har gått og brygget på noe.. Hehe.. Men holder oss litt mer for oss selv for tiden og later som om det er travelt på jobb og mye planer ellers :) Gleder meg vilt til vi kan fortelle det!!! :D

Foreldre, noen nære venner/kolleger og sjef vet det pga elendig form.

Bra deg ikke bare er meg da;) her er det bare jeg, mannen min og min beste venninne som veit det ennå. Men må vel si det til sjefen over påske, pga den dårlige formen min.. Jobber 48-72 timer skift, ser ikke for meg at jeg klarer det nå..

Er bare meg, mannen og sjefen som veit her. Men trorjeg må fortelle mamma det i påsken. Blir litt rart å være på hyttetur å være sliten hele tiden, ikke kunne drikke alkohol eller noe, og så ikke si noe :)

Sjefene,mannen og en god venninne. JA og ei jeg var på jobb med da jeg var super kvalm.
De andre ungene må vente litt, vil ha unna DUO testen før flere får vite det

Her vet de fleste på jobben det, mine næreste venner ogine foreldre.. gikk jo galt sist, så er jo med forbehold denne gangen og..

her er det bare jeg og kjæresten som vet det:) gatt galt de to siste gangene så forsiktig med å si noe... trenger litt mere forsikringer om at alt er bra å i orden før vi forteller noe:)

her er det bare ett vennepar + ei anna venninne som veit. lurer på å fortelle mine foreldre i påska, men er usikker enda..

Har sagt det til foreldrene våre og søsknene mine, og så har jeg fortalt det til 3 av mine nærmeste venninner. Resten får vente til 12-ukersmerket er nådd:)

Lyver så det jomer etter...tvillingsøstra til forloveden min gjetta for lenge siden at jeg var gravid..så hun vet det..og en venninne..hun hadde drømt det og da klarte jeg ikke holde meg..

Er kun meg og kjæresten, måtte dele det med mi beste venninne fordi det er godt å få tips og råd fra ei som har vært gjennom dette:)
Sier det til svigers og mine foreldre når vi har kommet oss til 8 uker :) gleder meg til å fortelle <3

Her lyver vi så det ryker etter.. var hos svigers forrige helg, og hadde samme dilemma som deg! De tilbyr alltid vin og jeg takker alltid ja. Gruet meg til at de skulle lukte lunta og ante ikke hvilken god unnskyldning jeg skulle komme med.. Men det jeg sa som kom ut av det blå, funka gull. Da svigermor sa jeg måtte forsyne meg fra rødvinsflaska, så sa jeg at jeg trenger å sove, snuppa har holdt meg oppe de siste nettene (det var jo sant), og når jeg drikker så får jeg ikke sove (også sant). De stussa ikke i det hele tatt :) Det er vanskeligst å lyve i starten, men så blir man vant til det og det blir lettere :)

Har ikke sakt noe til nærmeste familie engang.
Og når jeg er så i elendig form er det fryktelig vanskelig å skjule. :P

De blir noen små hvite.
Hater å juge..!

Jeg gruer meg litt til påsken. Vi skal på hytta med svigermor, og hun og har med vin og tilbyr. Vet ikke hva jeg skal si da.

Jeg er 8+1 å har ennå ikke fortalt det til noen, men vi blir nok å fortelle det til foreldrene mine i påsken siden vi skal være sammens med de, å da er det greit at de vet hvorfor man takker nei til alkohol :) Har tenkt å holde det hemmelig for alle andre helt fram til slutten av April!

Back
Topp