Da var lillegutten min

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
blitt 1 år.... Litt rart ...Tiden går så fort..
Her har det vært bursdagsselskap med familie og venner i mange timer..
Masse pølser,kaker og muffins hehe.... METT!

Mina har sovet hele tiden,vært våken 1 gang for å spise litt...
Hun er en liten engel <3

Hvordan har dagen deres vært da?:)

Ååå, 1-åringer er herlige! =) 
Kan tenke meg det har vært koselig med selskap, gaver og kaker!!

Her har vi hatt en ganske rolig dag. Lillebror og jeg sov lenge og så har vi gått en tur og fått unnagjort litt klesvask. 
Nå ligger han ganske våken på sofaen, så jeg tenker at jeg skal stelle oss snart og ta kvelden etter neste amming! =)

Du er flink til å gå tur?:)
Vi gikk en tur alle mann igår, i tvillingvognen, matet fuglene ved innsjøenher..Stor stas hehe.

Skal ut en tur i morgen, men spådd regn da også.....Men,deilig å gå ute når det er friskt hehe:D

Tenkte også å legge oss snart...Her har jeg tatt på hun ny bleie og body og strømpebukse:)
Kunne ønske hun våknet snart, så jeg kunne gitt hun melk :) Hvis hun ikke våkner snart,går jeg og legger meg hehe:D

Er hvertfall veldig glad i å gå tur, men det ble altfor kort i dag da jeg har litt vondter i underlivet enda, som kommer og går, og det kom helt plutselig på tur i dag så vi måtte bare snu. 
Utrolig kjipt, for T hadde med sparkesykkel og var så glad for å komme ut på tur. 
Satser på at det kommer seg, at vi får til lengre turer ganske snart!
Sovnet på sofaen her, lillemann, så jeg tar han snart med opp i sengen og tenker jeg får prøve å lure i han litt melk :p

Hipp, hipp hurra og gratulerer med dagen til gutten din

Gratulerer så mye med en 1åring i husemoticon emoticonemoticon Tia den flyr, det er sikkert og visst! Går altfor fort noen ganger, synes jeg!

mammatil2prinsesser&1prins skrev:
Gratulerer så mye med en 1åring i husemoticon emoticonemoticon Tia den flyr, det er sikkert og visst! Går altfor fort noen ganger, synes jeg!

Back
Topp