Da var lille Mina her <3

Gratulerer så masse! Så kos da!

Gratulere med lille Mina :)

Åh herremin :-) Gratulerer så mye til deg og dine. tenk at du er blitt mamma til to nå da ;-) Kos deg og nyt den fine tida!

missme86 skrev:
Åh herremin :-) Gratulerer så mye til deg og dine. tenk at du er blitt mamma til to nå da ;-) Kos deg og nyt den fine tida!

Takk!
Ja, tenk deg det ! :D
Det føles helt fantastisk ut, og alt går strålende hittil.
Mina er så snill og sover nesten hele tiden.. Utrolig annerledes enn storebror..
Likner ingenting på hverandre heller,rart :)
Blir nok å legge ut et bilde etterhvert...Men,finner ikke ledning til kamera og minnebrikken
funker ikke på denne pcen..Utrolig rart...

Hvordan går det med deg og lillemann ?:)

Så utrolig koselig å lese at alt går fint med dere :-) Her går alt bra, han har nå 10 tenner, blitt bhg gutt å storkoser seg :-) i går tok han to skritt alene, å ble så forskrekket og fortumlet at han lo å gråt om en an, da lo vi høyt allesammen tilslutt ;-D Nå spiser han brød (endelig) å middag, stort sett alt det vi spiser. Sluttet på mme, å drikker kun vanlig melk. Er ikke lenger lille babygutten til mamma og pappa, men storgutten som er veldig selvstendig :-) Har du din gutt hjemme lamme dere eller er han i bhg? :-)

lennypenny skrev:

missme86 skrev:

Takk!
Ja, tenk deg det ! :D
Det føles helt fantastisk ut, og alt går strålende hittil.
Mina er så snill og sover nesten hele tiden.. Utrolig annerledes enn storebror..
Likner ingenting på hverandre heller,rart :)
Blir nok å legge ut et bilde etterhvert...Men,finner ikke ledning til kamera og minnebrikken
funker ikke på denne pcen..Utrolig rart...

Hvordan går det med deg og lillemann ?:)

Gratulerer så mye :) For akkurat et år siden husker jeg det poppet inn at flere av oss hadde født, mens andre gikk å ventet! Tiden flyr, og tenk at du har blitt mamma til to på et år :) Håper alt står bra til med dere, morro med en gutt og en jente!

Tusen takk alle sammen :)
Ja, det har vært slitsomt med 2 så tette graviditeter:)

Heldigvis er kroppen min ganske lik som før begge barna..Og det er jeg relativt fornøyd med..Også blir det å trene litt etter 6 uker.. Nå er det kun vognturer :)

Back
Topp