Da var løk testet ut

Escuro

Forumet er livet
Jeg og Charliemor tok en lunsj på Egon i går, og jeg bestilte tacoplatter eller hva det nå heter. Salaten er full av rødløk, og salsadipen er det også løk i. Jeg bestemte meg for å hoppe i det med begge beina.

Vi spiste kl 13 i går, og etter hva jeg har hørt her inne går det ca 6-7 timer før det kommer i melken..? Anyway, Milan sovnet rundt kl 19-20 i går og har sovet til nå. Dvs, han har spist i halvsøvne noen ganger gjennom natten. Så da regner jeg med det gikk bra [:D] Med mindre han har sovet seg gjennom luftsmertene [8D]

Vi har også testet løk og sterk mat. Tobias tålte alt, men ikke e. Løk (alle typer) veit e at e ikke tål, så da prøva e å hold meg unna. Men ikke så lett, sia alt av mat er med masse løk. Og det nytter ikke heller å plukke av løken, da e reager på løksafta også[:'(][:(]
E prøva å lag mat fra bunnen av, sånn at e ska slipp løken, men ikke så enkelt når man har en liten krabat som krev mat når han vil, og ikke når e vil.. hehe

Plutselig bryter han ut i et brøl, akkurat 24 timer etter! [;)] Virker som løk går bra her også, men har ikke testa rødløk[8|] Hvordan uttales Milan egentlig, Miilan eller Milaan? [:)]

ORIGINAL: lille snegle

Plutselig bryter han ut i et brøl, akkurat 24 timer etter! [;)] Virker som løk går bra her også, men har ikke testa rødløk[8|] Hvordan uttales Milan egentlig, Miilan eller Milaan? [:)]

Det uttales Miilan. Ikke Milaan, som fotballaget [;)]

Back
Topp