Da var kvalmen

fruVanElden

Flørter med forumet
Sommerfuglene <3
..ankommet her også :(
Blandede følelser men mest kjipt. vet at nå må jeg regne med å være helt tom for energi og kvalm til uke 20
Trening har motsatt effekt, blir helt tappet

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjedelig. Hvor langt på vei er du? Selv er jeg kun 6 +1, ingen kvalme ennå. Satser på å slippe unna i dette svangerskapet også :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Så kjipt. Håper du føler deg bedre etterhvert!:)
Kvalmen kom til meg også i dag. Håper den forsvinner raskt!

Uff, unner ingen denne svangerskapskvalmen... Vi får bare gjøre det beste ut av det, og håpe at det går over raskt :D

uffameg! jeg var også 6+6 når jeg begynte og kasteopp hver dag i dette svangerskapet..slitsomt og holde på sånn i 2 uker.. Men med førstemann begynte jeg i uke 4 og holdt på i 8 mnd :o!! så er glad det ikke er fullt så ille...enda iallefall.. *bank i bordet*

denne gangen kom det ca 6+4 ifølge menstermin, ca 6 ifølge EL termin :)
Jeg vet at mange har det virkelig mye verre enn meg, så sånn sett er jeg veldig takknemlig, det skal være sagt! :)
Men tanken på å være kvalm og tappeti noen månder er jo ikke sååå digg :) Spesielt ikke siden eksamenene om noen uker ikke kan utsettes eller få godkjent fraværpå pga sykemelding :) hehe

uffameg! jeg var også 6+6 når jeg begynte og kasteopp hver dag i dette svangerskapet..slitsomt og holde på sånn i 2 uker.. Men med førstemann begynte jeg i uke 4 og holdt på i 8 mnd :eek:!! så er glad det ikke er fullt så ille...enda iallefall.. *bank i bordet*

huff, beundringsverdig å holde på i 8 mnd. Kjenner noen andre som hadde det slik også. Tøffere enn toget!

Huff, kvalme er grusomt.. Vært kvalm i tre uker selv nå, men må nok holde ut noen uker til. Regner med det går bedre mot uke 12 (det har blitt bedre da før) :)

Vært kvlam siden 1 uke før jeg fant det ut, altså 3 uker på vei. Nå er jeg snart 7 uker. Dette går jaggu ikke over :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

God bedring! <3
ble kvalm ett par dager før jeg testa positiv så har gått i en måned i strekk å vært kvalm nå...

Back
Topp