Rødtoppen Hissig
Forumet er livet
hos meg 
Skikkelig ille morgenkvalme.
Noen flere som har opplevd "tilbakefall"?
Skikkelig ille morgenkvalme.
Noen flere som har opplevd "tilbakefall"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du lavt eller høyt blodtrykk?Jeg har begynt med kvalmen igjen, men om det har med smertene å gjøre eller blodtrykket eller bare vanlig kvalme, veit jeg ikke.
Kaster iallfall opp hver dag.
Huff, ja, er kanskje det at jeg venter for lenge som forårsaker kvalmen. Men er så vant med at det må gå minst en time etter at jeg har stått opp før jeg kan få i meg mat... Nå kom den nesten med det samme jeg kom meg i klærne.Her kommer den å går hele tiden. Forferdelig slitsomt og irriterendelitt svingete vei så er det som regel i gang. Eller fått i meg mat for sent.
Har du lavt eller høyt blodtrykk?
Aha, da forklarer det kanskje kvalmen min da? Vært svimmel innimellom i det siste og tidligere idag så hadde jeg ramlet i gulvet dersom ikke veggen hadde stått en meter fra meg så jeg fikk tatt meg for. Tenkte det var blodtrykksfall, for det kan vel skje ganske mange gravide?Lavt faktisk. Ikke uvanlig det heller egentlig, å være svimmel og kvalm ved lavt trykk. Har hatt flere blodtrykksfall de siste ukene også.
Aha, da forklarer det kanskje kvalmen min da? Vært svimmel innimellom i det siste og tidligere idag så hadde jeg ramlet i gulvet dersom ikke veggen hadde stått en meter fra meg så jeg fikk tatt meg for. Tenkte det var blodtrykksfall, for det kan vel skje ganske mange gravide?