Da var kjøret løpt...

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
er rimelig sikker på at jeg har hatt SA :( satt på do og kjente noe skli ut, tok det i mot med papiret og der lå det en plommesekk, den var lys, noe rødt lite inni og noe som kunne minne om blodårer inni plommesekken :( 

Var utrolig vondt å se siden jeg for en uke siden så et bankende hjerte og nå så jeg ingenting, bare den lille vennen min som ikke lenger lever :( Og som nå ligger i kloakken, enda vondere å tenke på. Ville bare klemme den, hørtes helt ånnsvakt ut, I know..! Men var bare vondt..! Så kan ikke se for meg at det var noe annet enn embryoet..og surt å tenke på at det kunne ha godt bra også..!

Så da melder jeg meg ut her fra med tungt hjerte, meg og mannen har gråt litt kan dere si, dette var tungt :( 

Klem til dere alle, og lykke til på den fantastiske ferden. Denne gangen var det ikke vår tur, og naturen er brutal og ærlig..! Takk for omtanken dere har vist! 

Å neiii
Så utrolig trist og vondt å høre. 
Det skulle jo ikke ende slik :(
Ta godt vare på hverandre og masse lykke til videre.
Ønsker dere alt godt. <3

Trøsteklem!

Neineinei! Dette var utrolig trist å høre, hadde virkelig troen på at det skulle gå bra for deg :-( Stooor trøsteklem fra meg. Dette var urettferdig!

baby2 skrev:

Å nei så trist emoticon

Godt dere har hverandre. Lykke til videreemoticon

Uff det var trist:-( Synes det skjer med så mange her inne... Lykke til videre!

Så trist at det skulle gå sånn!!
Husker selv at jeg tenkte at det var grusomt at spiren min havnet i dass da jeg mistet. Det var liksom ikke der den skulle havne! Håper dere kommer dere gjennom den tunge tiden, og bedre lykke nesten gang! Klem!

*TryllTryll* skrev:
Å neiii
Ønsker dere alt godt. <3

Trøsteklem!

Dette var kjempe trist 
Ta godt vare på hverandre og lykke til med videre prøving :)
Sender deg en stor klem :)

Føler meg så tom innvendig, klarer ikke beskrive det, egentlig vil jeg hoppe ned i do og hente opp den lille, det høres jo helt sykt ut, men vil ikke gi slipp på den :( Vil så gjerne ha den inni meg og ta vare på den, se den vokse og gro..Merkelig at det kan føles slikt når det er så lite og skjørt..! Føler meg teit som føler det slik..:( *gråter*

*TryllTryll* skrev:
Å neiii
Ønsker dere alt godt. <3

Trøsteklem!

Sign!

Å nei det var leit!!! Jeg håper det klaffer for dere igjen så snart dere er klare for det. Ta vare på hverandre. Stor klem

baby2 skrev:

Å nei så trist emoticon

Godt dere har hverandre. Lykke til videreemoticon

*Ønsker en til* skrev:
Så utrolig trist.emoticon Ta vare på hverandre!

:( vanskelig å vite de riktige tingene å si, så utrolig trist at du måtte opplevve dette.
Gi deg selv tillatelse til å føle alt du føler, selv om du synes det virker teit.
å gjemme vekk følelser gjør bare at de kommer fram sterkere senere.

tenker på deg, og håper du har mange støttende mennesker rundt deg og dere nå.

Masse lykke til videre!!!!

Back
Topp