Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
her. All julepynten er pakket ned, og skal snart støvsuge stuen/kjøkkenet. Deilig å få ut juletreet kjenner jeg, men samtidig litt trist at julen allerede er over[X(] Menmen, plutselig er det jul igjen[:o][:D]
Har hatt lite julestemning denne gangen... og har savnet jenta mi som har vært lenge borte. Har jo vært så heldig å ha henne hos meg alltid. Kan nesten telle på hendene de gangene hun har overnattet, men hun er stor og selvstendig og jeg stoler på henne. Det hjelper. Er glad jeg ikke har mindre barn jeg må dele med en eks...[:)]
Tenker vi rydder unna julepynten i morgen. Og så må jeg bytte til større bilsete til minstemyggen min[:D]
Jeg hadde heller ikke så mye julestemning og pynt framme i år. Vi hadde ikke engang juletre i år [&:]
Men jeg har bestemt meg for at dette skal ikke skje igjen neste jul! Da skal det pyntes til jul fra første søndag i advent, og tennes lys og julelukter, spises pepperkaker, marsipan og klementiner hele måneden! Jeg SKAL nyte neste jul ::))