Da var julekjolen bestilt!

Kjærlighetsbarnet

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Har prøvd å finne kjole i butikken (HM) men det er så elendig utvalg. Så tittet jeg inn på mamalicious, og der fant jeg mange fine kjoler til helt grei pris. Så utrolig deilig. Så nå har jeg bestilt to forskjellige kjoler slik at jeg har til både bursdager og jul/nyttår fremover. :)

Flere som har handlet derifra?

Hvordan er prisene der? :) Jeg har julebordkjole, men kan nok trenge noe nytt til jul og nyttår. Magen vokser og vokser, fort :)

Jeg kjøpte en kjole i ull fra Only på fredag. Veldig strechy, så tipper den passer til jul og nyttår :) god og varm var den også :) var på tilbud og kostet 350 kr.

Jeg må også titte innom å se hva jeg finner. Vil helst ikke bruke for mye på mammaklær :)

Handlet fire kjoler der sist graviditet og de er like fine enda - til tross for at de var godt brukt på slutten. 2 hverdagskjoler og 2 finere kjoler. Husker ingenting negativt fra handelen derfra :)

Jeg har iallefall en kjole fra i fjor som fortsatt passer med gravidmage :) Ligner litt på denne fra mamalicious. Må nok ha noen flere, til bruk i juleselskap og til nyttår. Har sett det er endel fine kjoler på asos, så ender kanskje opp med å kjøpe derfra :)

Hvilke har du kjøpt?

Mamalicious kommer sjelden i liten nok str for meg, men fant en på ebay av merket purpless som jeg har noen ammeklær fra storesøster. Veldig fornøyd med den! Og ikke minst prisen, ca 200kr inkludert frakt ;)

Legg ut noen linker da :) jeg føler meg ikke fin i noen ting, trenger litt inspirasjon :D

Mamalicious kommer sjelden i liten nok str for meg, men fant en på ebay av merket purpless som jeg har noen ammeklær fra storesøster. Veldig fornøyd med den! Og ikke minst prisen, ca 200kr inkludert frakt ;)

Jeg er heller ikke av de største, har du link?!

Jeg er nok blandt de større :-/
Noen som har tips til kjoler? Er veldig glad i å bruke kjoler uavhengig om jeg er gravid eller ikke

Back
Topp