Nymse Glad i forumet 20 Jul 2009 #1 med en uke igjen av ferien[:D] deilig det da....vi ville ha den siste uken hjemme...så nå håper vi på at det ligger en spire å lurer i magen min[:)][8D] håper dere har det bra damer....har savnet dere..[:)]
*dreamer* Forumet er livet 20 Jul 2009 #3 Velkommen tilbake[:D] Håper at du har en liten spire i magen[:D]
Nymse Glad i forumet 21 Jul 2009 #4 ORIGINAL: PetraPrøvedukke Velkommen tilbake [:D] Håper ferie = full klaff for både deg og meg [;)] ja visst blir det det[;)] klem fra den evige opptimisten[;)] hehe
ORIGINAL: PetraPrøvedukke Velkommen tilbake [:D] Håper ferie = full klaff for både deg og meg [;)] ja visst blir det det[;)]
Q Quotequeen Gift med forumet 21 Jul 2009 #5 Velkommen tilbake snuppa, håper du har hatt en fin ferie så langt og at den fortsetter med det [:)]
Nymse Glad i forumet 21 Jul 2009 #8 ORIGINAL: Quotequeen Velkommen tilbake snuppa, håper du har hatt en fin ferie så langt og at den fortsetter med det [:)] takk for det[:D]
ORIGINAL: Quotequeen Velkommen tilbake snuppa, håper du har hatt en fin ferie så langt og at den fortsetter med det [:)] takk for det[:D]