Da var jeg tilbake :-)

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Det har vært, og er noen travle dager etter vi kom hjem fra sykehuset. Dagene går i amming, kosing og bleieskift.

Vi kom hjem fra sykehuset lørdag (Mathias er som kjent født fredags morgen). Så jeg kom meg veldig fort.
Fødselen gikk veldig bra, selv om det selvsagt var vondt som bare pokker:p Han var "stjerne kikker" så det tok litt lengre tid og var visst litt hardere å få han ut. Men jeg greide det:D
han har lagt godt på seg, og i går veide han 3855 gr (fødselsvekt var 3790gr). Så jeg har ihvertfall nok melk ;) Han gikk faktisk bare ned 35gr :):D;) He he, matmomsen vår:p

Mina er veldig stolt av han. Og det går overraskende bra. Selvsagt har det vært litt gnisninger, men heldigvis bare mot oss. Hun har bla blitt veldig frekk i måten hun svarer oss. Men det går seg sikkert til.

Så her var en liten oppdatering fra denne kanten. Skal virkelig prøve å komme litt oftere inn her (men døgnet har lissom ikke nok timer lengre:p:confused:
Jeg ønsker alle rn riktig god 17 Mai.

Og før jeg glemmer det: Gratulerer så masse, til alle dere som har født disse dagene hvor jeg har vært "m-i-a"

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1368706075568.jpg
    1368706075568.jpg
    49,4 KB · Visninger: 92
Velkommen tilbake! :) Ny travel hverdag i møte. Herlige barn du har :)

Heii mrsmona:D kjekt å "se" deg igjen:) utrolig nydelige barn du har:) ser ut som mina koser seg:) godt mqthias ligger på seg og har det bra! Kan det være bedre?:) ;) ha ein kjempe kjekk 17 mai, alle dere 4 M'ene :D
Eg venter forsatt, satser på at han ikkje kommer i 17mai toget;) hehe

For et nydelig bilde av noen nydelige barn :) god 17mai til deg og dine også :)

Tusen Takk, dere :) Vi har konkludert med at vi er flinke til å lage barn ;):p:D
Mina synes det er kjempe stas å få lov til å holde han. Og gleder seg masse til han kan ligge i sengen, sammen med hun :p;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp