Da var jeg tilbake fra ferie....(litt langt...)

Wembie

Elsker forumet
Hei hei snupper....ja tenk...da var ferien over allerede...jeg har virkelig savnet dere[:D]....følt at jeg har trengt dere...men trengte også å holde meg unna litt...

For de av dere som fikk det med dere, så fikk jeg ikke den beste starten på ferien, ettersom jeg spottet litt dagen før avreise...og når vi skulle dra kom det også friskt blod...så jeg hadde en blødning i ett par dager og så gav det seg helt...ingen smerter....Så humøret mitt har svingt litt for å si det sånn, og tårene har rent både titt og ofte...[:(] Sambo har virkelig gjort alt for å berolige meg....slik at jeg skulle få en fin ferie...så vi oppgraderte rommet vårt til en suite...med eget basseng, og boblebad...Men ettersom jeg ikke vet om lille fersken fortsatt har det bra...så turte jeg ikke å bruke boblebadet..jeg har ikke smakt en dråpe alkohol...kun spist det jeg har vært hundre% sikker på at er trygt osv...(så lille fersken bare bør være i magen min og ha det bra)...Men jeg har heldigvis klart å koble litt ut de siste dagene...så alt i alt så har jeg hatt det veldig fint...

I morgen skal jeg på tidlig Ul, så da faller dommen...[&:] Kjenner jeg har prøvd å distansert med mest mulig...tenkt at jeg ikke er gravid osv, for at et negativt svar ikke skal bli for tøft...men samtidig så vet jeg at jeg kommer til å få en reaksjon, dersom jeg får beskjeden jeg ikke vil ha...

Jeg håper selvfølgelig inderlig at alt er som det skal....men jeg er redd for å kjenne for mye på håpet....symptomene er der fortsatt...ømme, tunge, store bryster....kviser popper opp overalt....trøtt og sliten osv....men jeg vet ikke....gruer meg noe sinnsykt! Men det skal bli godt å få svar....kryss fingrene for meg...vær så snill...
Klem fra meg til alle fantastiske snuppene her inne[:)]....

Hei og velkommen tilbake!
Synd at ferien ikke ble helt som den burde ha vært, men kan nok ha vært godt å få kommet seg litt bort forde.
Høres i hvertfall ikke ut som du har hatt sa. Så da er det et stort håp! Mange som blør;) Og ingen smerter er alltid positivt[:)].

Gleder meg til oppdatering etter ul i morgen! Fersken må jo være der! Hvem ellers skulle plage mamman sin med masse symptomer!

Lykke til i morgen, vennen;) Heier på deg og spiren!

Så herlig med suite da[:)] Høres ut som mannen din har tatt godt vare på deg, og det er bra[:D]

Vet du, når man mister så blør man som regel ganske så mye! Og ikke bare et par dager med ikke så mye[:)] 
Skjønner selvfølgelig at du er engstelig, det hadde jeg vært også.. men får være positiv så godt man kan til det motsatte er bevist..

Jeg tror lille spiren din er i beste velgående i magen din, jeg - håper du får en lykkedag på UL i morra

Så dumt ferien ikke ble helt som håpet..men håper du har kost deg litt for det [:)] Deilig med suite da [;)] Håper virkelig alt er bra med den lille, og det tror jeg! [:D] Forstår du gruer deg til UL i morgen, det skal nok bli godt å få det overstått og få svar..
Krysser alt jeg kan for at spiren har det super dupert!!!

Jeg tør som sagt ikke helt å håpe ordentlig...men tankene svirrer...sist jeg mistet vet jeg ikke akkurat når det gikk galt...for da også hadde jeg en blødning rundt uke 6....tok hcg prøver da...med to dagers mellomrom...og de viste en fordobling...også tok jeg en ny test i uke 8, som også viste flott økning...før jeg tok enda en i uke 11, som viste kraftig nedgang....(etter den opprinnelige blødningen, spottet jeg i ca 5 uker...følte meg imidlertid aldri gravid, hadde aldri symptomer foruten litt ømme bryster rundt uke 4-5) så jeg tar meg jo litt i å tenke at det kanskje gikk galt senere sist...og at det er normalt for meg å ha en blødning i uke 6 omtrent...mye som skjer da har jeg forstått....så håpet er der selv om jeg ikke tør å innrømme det skikkelig...

Har jo også hørt at det er vanligst å ha en sa så tidlig i svangerskapet og ikke en ma....og jeg burde vel blødd mer ved en sa....? sikkert individelle forskjeller der også....tviholder på alt her nå skjønner dere....

Koselig å ha deg tilbake igjen [:)]
Høres ut som mannen har tatt godt vare på deg, men trist å høre at ferien ikke ble helt som forventa.
Må være nervpirrende å gå og vente på ul, og selv om du gruer deg må det vel være godt å få en avklaring.
Krysser fingrene for at du kommer tilbake med gode nyheter [;)]

Det er godt å være tilbake igjen også....og ja....sambo har virkelig tatt vare på meg[:D][:D][:D] Tenke jeg skulle hive meg rundt og shaine stua...fikk liksom aldri gjort det før jeg dro...så da "ses" vi i morgen dere...har time 12.40 mener jeg...så dukker vel opp litt utpå dagen....

Velkommen tilbake!
Ønsker deg masse lykke til i morgen!

Hørtes deilig ut med suite og boblebad, samt en skjønn mann som oppvarter deg! Lykke til i morgen, er sikker på at du kommer tilbake med gode nyheter[:)][:)]

Back
Topp