Da var jeg sjekket inn :)

*IdaMor*

Elsker forumet
Da var jeg sjekket inn på sykehuset! Kom inn kl 17 men måtte ligge til registrering i over en time grunnet kraftige kynnere/rier helt opp i 86 på de registrerings greiene. Så nå ligger jeg bare og venter på morgendagen. Virker som jeg står først i køen opp til oprasjon. Så er vel bare og prøve å få seg en god natt søvn i natt (haha) :p
Ønsk meg lykke til! I morgen braker det løs ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Masse masse masse lykke til!!!! Håper du får sovet godt :-)
Har riene/kynnerene gitt seg nå da?

Tusen takk :D nei kynnerne er her enda håper de ikke tar seg opp :p trenger ikke noen forsmak på vanlig fødsel ,når jeg ikke får det :p

Får håpe de gir seg da :-) Er jo unødvendige vondter for deg!! ;)

Masse lykke til! Håper kynnerne gir seg og at du får en god natt med masse søvn og hvile. Tenk når du legger deg i morgen er babyen din der med deg!

Masse lykke til. Du må jo berre be om smertestillande, det er jo ingen grunn til at du skal ha unødvendig vondt, når du ikkje skal føde vaginalt uansett. Håpar du får sove litt, i morgon blir du mamma igjen!!! :)

Masse lykke til!:)

Lykke til i morgen:-):-)

Så heldig du er, i morgen har du en nyfødt! Lykke til, håper du får en god natts søvn, kanskje den siste på en stund :p

Tusen takk damer :) prøver og sove men tror ikke det går. Er vel bare og forberede seg på lite søvn fra nå av :p

Back
Topp