da var jeg rugetutta

babytutta

Forumet er livet
på et perfekt 4 del egg....ble satt inn før idag.
og vi fikk et på frys...så det er jeg såååååå glad for[:D]  hadde håpa på flere, men 2 av 3 befrukta er toppers det..
så nå skal jeg super ruge i 14 dager, og forhåpentligvis lengre...[:D]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så bra. Grattis. Nå får du ruge, ruge, ruge.  
Og ett på frys. Kjempe bra. [:)]

takker og bukker[:D] nå skal det superruges

Babytutta så flott da, en på frys også, godt med litt frynsegoder. Men først for vi konsentrere oss om gullegget da, så da er det bare å ruge flittig og leve som normalt.Holder tomlene for deg jeg, og ønsker deg lykke til

tusen tusen takk
det er så uvirkelig alt dette.er så glad.bare håper den sitter nå;)

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: babytutta

på et perfekt 4 del egg....ble satt inn før idag.
og vi fikk et på frys...så det er jeg såååååå glad for[:D]  hadde håpa på flere, men 2 av 3 befrukta er toppers det..
så nå skal jeg super ruge i 14 dager, og forhåpentligvis lengre...[:D]

ååå så spennede, testing 14.mars på deg da? (samme dag som jeg starter med spray forresten hehe)

japps 14 mars..
kommer til å bli 14 laaaaange dager.kommer ikke tanta så kanskje jeg sniktester litt åsså..(selv om jeg er veldig bestemt på å ikke.haha)

takktakktakkkkkkkk

god helg alle sammen...åååååååååh kos dere i helgen...[:)]

deilig følelse[:D]

må bare få vekk skjelvingene mine først[:D]

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med rugingen fremover! Håper du jubler over en pos test om 14 dager, det hadde avsluttet det hele på en perfekt måte [:)][;)]. 

for en herlig måte å starte helgen på[:)]
ønsker deg all lykke til med rugingen...[:D]

Grattis med ett perfekt egg [:)]. Måtte denne rugeperioden være en bedre periode for oss rugere enn det var for en hel gjeng forrige mnd. (jeg vil ikke ha en til negativ test så tidlig på året[:'(])  Og så bra du fikk ett egg på frys.Kjekt å ha [:)]

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med rugingen fremover! Håper du jubler over en pos test om 14 dager, det hadde avsluttet det hele på en perfekt måte [:)][;)]. 

ja nå får vi snu statistikken....orker ikke flere uttak  med det første...så god jeg har 1 på frys da, en liten bonus for all elendigheten haha.

ØMSKER DEG LYKKE TIL=)) finne på masse nå i rugetiden så går den ekstra raskt...=)) så bra med et egg på frys, håper du lykkes begge gangene=))

klemmer fra en spent ruger..;)

jeg skal kose meg vettø...ingen fare. har nettopp sortert babyklær på gøy.. gutt,jente og nøytralt..har så mye, så på tide det snart blir brukt nå jah[:D]

lykke lykke til babytutta!!!

ORIGINAL: Sola1979

lykke lykke til babytutta!!![:D]

takker...å takker.[:D]
er på rugedag 3 (om jeg tar med fredag....ruga jo  hele dagen omtrent)
men merker nå ikke noe ting.haha. eneste den crinonen, idag kom det ut et par "klumper" eller hva jeg skal kalle det...før jeg satte ny, så er vel rester fra i går??
håper jeg får noen slags symptomer snart da, om det er lureri eller ikke[:D]

Back
Topp